ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Y15
تکنولوژی

ویوو Y15 با باتری قدرتمند و دوربین سه‌گانه معرفی شد

کمپانی ویوو قرار بود در روزهای آتی از دو میان رده جدید رونمایی کند اما ویوو Y15 را پیش از موعد معرفی کرده است. این گوشی علی رغم شباهت ظاهری به Y17 از سخت افزار نسبتا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

کمپانی ویوو قرار بود در روزهای آتی از دو میان رده جدید رونمایی کند اما ویوو Y15 را پیش از موعد معرفی کرده است. این گوشی علی رغم شباهت ظاهری به Y17 از سخت افزار نسبتا ضعیف تری بهره می برد.

باتری گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است

Y15 که ابتدا در بخش هندی سایت ویوو به نمایش گذاشته شد، از نمایشگر ۶.۳۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۴۴ پیکسل و بریدگی قطره ای بهره می برد که ۸۹ درصد پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

توان پردازشی دستگاه توسط چیپست هشت هسته ای و ۱۲ نانومتری هلیو پی ۲۲ با حداکثر کلاک ۲ گیگاهرتز تامین می شود. در کنار این تراشه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.ویوو Y15

ماژول تصویربرداری ویوو Y15 شامل دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه ای و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج با اپرچر f/2.4 می شود. دوربین سلفی نیز میزبان یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که با تکیه بر هوش مصنوعی توانایی ثبت تصاویر پرتره را دارد.

این گوشی ابعادی برابر با ۷۶.۷۷ در ۸.۹۲ در ۱۵۹.۴۳ میلی متر دارد و وزن آن ۱۹۰ گرم عنوان شده است. از قابلیت های دیگر باید به پشتیبانی از کارت حافظه MicroUSB تا ۲۵۶ گیگابایت، سنسور اثر انگشت فیزیکی و اندروید ۹ با رابط کاربری Funtouch OS 9 اشاره کرد. باتری قدرتمند دستگاه نیز ظرفیتی معادل با ۵ هزار میلی آمپر ساعت دارد و به گفته کمپانی سازنده به لطف فناوری های ذخیره انرژی هوشمند، حداکثر بهره‌وری را به ارمغان می آورد.

ویوو Y15 با گرادیانی از رنگ های آبی تا فیروزه ای و همچنین جگری تا قرمز، ۲۳۰ دلار قیمت دارد اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی