ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Smash Hit؛ سمفونی شکستن شیشه‌ها

در این هیاهوی بازی‌های بتل رویال که روزانه با شکل و شمایل جدید از راه می‌رسند و تفاوت کمی با یکدیگر دارند، کمبود آرکیدهای خوش‌ساخت بیشتر از همیشه حس می‌شود. کچ‌اپ که چند ماهی است ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

در این هیاهوی بازی‌های بتل رویال که روزانه با شکل و شمایل جدید از راه می‌رسند و تفاوت کمی با یکدیگر دارند، کمبود آرکیدهای خوش‌ساخت بیشتر از همیشه حس می‌شود. کچ‌اپ که چند ماهی است بازی جدیدی منتشر نکرده، ظاهرا چشمه خلاقیت VOODOO خشک شده و از طرفی SayGames هم بیش از اندازه یک فرمول را ادامه می‌دهد.

اگر روزگاری آرکید شلوغ‌ترین سبک موبایل گیمینگ بود اما حالا زیر سایه ترندهای جدید این پلتفرم قرار گرفته و بازار پر شده از اکشن‌های صرفا خوش گرافیک و زیبا که خلاقیت در آن‌ها معنای خاصی ندارد؛ در این وضعیت بهترین راه تجربه بازی‌های ساده/رکوردی قدیمی بوده و Smash Hit هم اولین گزینه این دسته است که باید به سراغش بروید.

Smash Hit

Smash Hit تجربه آرامش بخش عجیبی است. بازی سه‌ مولفه معروف بازی‌های این سبک یعنی نوع رنگ‌بندی محیط، موسیقی و گیم‌پلی نه‌ چندان پیچیده را دارد اما Smash Hit مهمترین عنصر جذابیت و آرامش بخشی‌اش را مدیون ویژگی دیگری است: شکستن شیشه‌ها. در این بازی هر وقت به اجسام شیشه‌ای رسیدید باید با توپ‌های سنگی آن‌ها را بشکنید تا راه برای شخصیت اصلی باز شود.

اینکه تا چه اندازه بتوانید ادامه بدهید به تعداد توپ‌ها بستگی دارد. اگر تمام بشوند، بازی را خواهید باخت و مجبورید از ابتدا دوباره شروع کنید. البته در مسیر هرم‌هایی نوک تیز حضور دارند که با ضربه به آن‌ها می‌توانید توپ‌های بیشتری به دست بیاورید. با این حال تعداد این هرم‌های نوک‌ تیز بی‌نهایت نیست و اگر نشانه‌گیری درستی نداشته باشید، توپ‌ها هم هدر می‌شوند.

بازی شکستن شیشه

صدای شکستن شیشه و فیزیک فوق‌العاده دقیقی که سازنده در عنوانش استفاده کرده، بزرگترین ویژگی مثبت Smash Hit است. بازی آن‌قدر خوب این دو ویژگی را توانسته پیاده کند که حالا جای شکستن ظرف‌های واقعی، هنگام دعواها روانشناس‌ها می‌توانند Smash Hit را به زوج‌ها پیشنهاد کنند تا دیگر خسارتی در کار نباشد.

Smash Hit اثر ساده‌ای است اما به‌خاطر جزییات زیاد، تبدیل به آن‌ بازی‌هایی شده که تا مدت‌ها معتادتان می‌کند. اگر هنوز این اثر معروف را تجربه‌ نکرده‌اید، همین الان بازی را دانلود کنید. اگر هم قبلا با Smash Hit طعم لذت‌بخش شکستن شیشه‌ها را چشیده‌اید، وقتش است تا دوباره این کار را تکرار کنید.

Smash Hit

Smash Hit

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.9 / 79.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    فوق قدیمی

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    این که برا عهد بوقه .. من با xperia z ultra اینو بازی میکردم

  • sad666
    sad666 | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    این بازی که خیلی قدیمیه ، معمولا معرفی رو برای برنامه ای بکار میبرن که جدید یا کم مخاطب باشه، هم قدیمیه هم پر مخاطب بوده

    • MK
      MK | ۹ خرداد ۱۳۹۸

      خسته نباشی با این بازی خیلی جدیدی که معرفی کردی.

مطالب پیشنهادی