ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن 5
ویجیاتو - بازی

قدرت پردازشی پلی استیشن 5 شگفت انگیز خواهد بود

چندی پیش، نخستین جزئیات رسمی از سخت افزار پلی استیشن 5 اعلام شد و از آن زمان تاکنون سازندگان مختلف به گفتگو درباره آن پرداخته‌اند. توشیهیرو ناگوشی، کارگردان سری بازی‌های یاکوزا، یکی از افرادی بوده ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

چندی پیش، نخستین جزئیات رسمی از سخت افزار پلی استیشن 5 اعلام شد و از آن زمان تاکنون سازندگان مختلف به گفتگو درباره آن پرداخته‌اند. توشیهیرو ناگوشی، کارگردان سری بازی‌های یاکوزا، یکی از افرادی بوده که در چند وقت اخیر نظرش را درباره جدیدترین کنسول سونی بیان کرده است.

توشیهیرو ناگوشی در جریان قسمت اخیر برادکست Sega-Nama گفت قدرت پردازشی پلی استیشن 5 شگفت انگیز است و تیم سازنده از هم اکنون به دنبال این است که راهی برای استفاده از این قدرت پردازشی برای بهبود گیم پلی سری استفاده کند. ناگوشی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد با عرضه کنسول نسل نهمی سونی، بار دیگر وارد دورانی می‌شویم که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (Machine learning) در مرکز توجه خواهد بود.

پلی استیشن 5
طبق شایعه‌ها، کنترلر پلی استیشن 5 به صفحه نمایش لمسی مجهز خواهد بود

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از صحبت‌های توشیهیرو ناگوشی را مطالعه کنید:

فکر می‌کنم حتی پس از عرضه پلی استیشن 5، کنسول پلی استیشن 4 برای مدت تمرکز اصلی خواهد بود. قدرت پردازشی پلی استیشن 5 شگفت انگیز است و به همین دلیل، وقتی به یک گیم‌ پلی بر پایه تمام ظرفیت‌های آن فکر می‌کنیم، مطمئن نیستم که کدام یک از مکانیزم‌های موجود تغییر می‌کند.

نخست، دورانی را شاهد بودیم که در آن گرافیک پیشرفت می‌کرد، سپس وارد دورانی شدیم که ویژگی‌های آنلاین بهبود پیدا می‌کردند. فکر می‌کنم قرار است دوباره به دوران «برنامه نویسی» بازگردیم. گمان می‌کنم [در این دوران] تکامل هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ادامه پیدا می‌کند.

همچنین اگر این قدرت را در حوزه گرافیک به کار بگیریم، احتمالاً بهترین نتیجه را خواهیم دید. به نظر من، در شرایط کنونی همه در حال یافتن راهکاری برای استفاده از این قدرت هستند. من هم مثل بقیه. موارد زیادی از جمله هوش مصنوعی وجود دارد که می‌خواهم درباره آن‌ها فکر کنم.

اگرچه هنوز قیمت رسمی کنسول نسل نهمی سونی اعلام نشده اما کارشناسان قیمت نهایی محصول را با توجه به سخت افزار اعلام شده 500 دلار پیش بینی کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadddddddd
    mohammadddddddd | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    قیمتشم شگفت انگیزه البته تو ایران

  • goodarz
    goodarz | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    با وضعیت کنونی بازار و فروشندگان باوجدان وطنی قیمت پلی استیشن پنج حداقل ده میلیون تومن در نظر بگیرید

مطالب پیشنهادی