ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
تکنولوژی

انتشار جهانی نمایش محدودیت سرعت جاده‌ ای و دوربین‌ های سرعت سنج در گوگل مپس

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به وجه تمایز اپلیکیشن Waze با سایر مسیریاب‌ها، از جمله گوگل مپس تبدیل شده امکان پایش وضعیت زنده ترافیک و دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج بوده است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به وجه تمایز اپلیکیشن Waze با سایر مسیریاب‌ها، از جمله گوگل مپس تبدیل شده امکان پایش وضعیت زنده ترافیک و دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج بوده است. با این وجود گوگل مپس تا امروز حتی پس از خریداری کامل Waze از چنین قابلیتی برخوردار نبود.

اما به گزارش اندروید پلیس گوگل مپس از این پس در بسیاری از کشورهای جهان، بابت نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج به رانندگان هشدار می‌دهد. از جمله کشورهایی که همین حالا قادر به استفاده از این قابلیت هستند می‌توان به استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، جمهوری چک، فنلاند، یونان، مجارستان، هند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، هلند، پرتغال، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلوواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، انگلستان و ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

اما قابلیت دیگر گوگل مپس، یعنی تماشای محدودیت سرعت در جاده‌ها نیز از ساعاتی پیش برای کشورهای دانمارک، لهستان، انگلستان و آمریکا فعال شده. با این وجود به نظر نمی‌رسد که تمام کشورها دو قابلیت جدید اپلیکیشن نقشه گوگل را دریافت کرده باشند.

گوگل مپس

با اینکه تعدادی زیادی از کشورها امکان دسترسی به قابلیت‌های جدید را پیدا کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که آپدیت به شکل تدریجی برای افراد منتشر می‌شود. بنابراین اگر هنوز ویژگی‌های جدید گوگل مپس را مشاهده نمی‌کنید، احتمالا باید چند روز دیگر هم منتظر بمانید.

اما به غیر از نمایش دوربین‌های سرعت‌سنج و محدودیت سرعت در جاده، گوگل مپس به تازگی ویژگی جدید دیگری هم دریافت کرده که امکان مشاهده پیش‌نمایشی از مسیر خانه تا محل کار برای استفاده روزانه از این مسیریاب است. افرادی که هر روز در مسیر ثابتی میان خانه و محل کار در رفت و آمد هستند، از این پس پیش از شروع سفر نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند تا بتوانند پیش‌نمایشی از وضعیت جاده را تا رسیدن به محل کار یا بازگشت به خانه مشاهده کنند.

آخرین نسخه گوگل مپس را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی