ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی گوشی تاشو می‌سازد؛ احتمال عرضه اکسپریا F با نمایشگر سامسونگ

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط منابع آگاه در صنعت منتشر شده، پس از سامسونگ و هواوی، حالا سونی به فکر تولید گوشی تاشو افتاده و تصمیم دارد با اکسپریا F وارد این حوزه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط منابع آگاه در صنعت منتشر شده، پس از سامسونگ و هواوی، حالا سونی به فکر تولید گوشی تاشو افتاده و تصمیم دارد با اکسپریا F وارد این حوزه از بازار شود.

گوشی تاشو سونی که احتمالاً سال آینده به بازار می آید، از نسبت ابعاد نمایشگر 21:9 (احتمالاً با رزولوشن 4K) بهره خواهد برد که پنل OLED آن را شرکت کره ای سامسونگ تأمین خواهد کرد. البته طبق اخبار موجود، شرکت سونی از شیوه متفاوتی استفاده کرده و بر خلاف محصولات رقبا، اکسپریا F به صورت عمودی تا می شود.

سونی اکسپریا F به مودم 5G مجهز خواهد شد

همچنین بر اساس شواهد موجود، گوشی تاشو سونی به یک مودم جدید با قابلیت برقراری ارتباط از طریق نسل پنجم شبکه های مخابراتی مجهز می شود که اگر ژاپنی ها پیش از معرفی اکسپریا F پرچمدار دیگری معرفی نکنند، این گوشی نخستین تلفن هوشمند 5G سونی خواهد بود.

اکسپریا F

بررسی پتنت های ثبت شده توسط سونی نشان می دهند که این شرکت قبلاً طرح ساخت یک گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر شفاف را به ثبت رسانده که البته تولید انبوه چنین محصولی طی یک سال آتی چندان قابل دستیابی نخواهد بود.

هرچند کنیچیرو یوشیدا مدیرعامل سونی، اظهار داشته که کسب و کار موبایل از بخش های مهم و حیاتی کمپانی بوده و این شرکت ژاپنی تصمیم به حضور مستمر در این بازار دارد؛ با این حال سونی طی سال مالی گذشته تنها 6.5 میلیون دستگاه گوشی فروخته که آمار جالب توجهی نیست و نمی تواند سرمایه گذاری بیشتر را توجیه کند.

از این رو به نظر می رسد کمپانی ژاپنی با روی آوردن به محصولاتی مانند گوشی های تاشو، سعی در تصاحب بخش های بکر بازار را داشته چرا که حداقل در چشم انداز قابل پیش بینی، توان رقابت با شرکت های همچون سامسونگ و هواوی را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی