ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استریم زنده توییتر
تکنولوژی

امکان دعوت از کاربران مهمان در استریم های زنده توییتر فراهم شد

یکی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران توییتر بالاخره منتشر شد. توییتر اعلام کرده که حالا افراد می‌توانند لایو استریم خود را برای شرکت کاربران مهمان باز بگذارند. در این صورت اگر مشغول مخابره تصاویر زنده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

یکی از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران توییتر بالاخره منتشر شد. توییتر اعلام کرده که حالا افراد می‌توانند لایو استریم خود را برای شرکت کاربران مهمان باز بگذارند. در این صورت اگر مشغول مخابره تصاویر زنده باشید، می‌توانید از دوست‌تان هم دعوت کنید که در این استریم زنده شما را همراهی نمایند؛ دقیقا مشابه همان قابلیتی که پریسکوپ ماه فوریه سال جاری برای کاربرانش به ارمغان آورد.

قابلیت جدید که همین حالا برای کاربران آی او اس و اندروید توییتر منتشر شده، اجازه می‌دهد که در هر لایو استریم حداکثر سه نفر را دعوت کنید. در این صورت می‌توانید با این سه نفر به بحث و گفتگو پرداخته و استریم زنده خود را جذاب‌تر و پربارتر کنید. به گفته توییتر، ارائه این ویژگی برای پریسکوپ بازخوردهای بسیار خوبی در سطح بین‌المللی به همراه داشته و همین بهانه‌ای شده که این ویژگی را به اپلیکیشن اصلی شبکه اجتماعی هم اضافه کند.

استریم زنده توییتر

درست مثل پریسکوپ، در صورتی که لایو استریم خود را باز بگذارید افراد می‌توانند به شما پیوسته و صدای خود را به گوش بینندگان تصاویر برسانند. ضمنا ترک گفتگوی زنده هم کاملا به دست خود شرکت‌کنندگان است و می‌توانند با این کار جای خود را به نفرات بعدی بدهند. «کیوان بیک‌پور» مدیر محصول ایرانی الاصل توییتر مزایای ارائه این قابلیت را در مصاحبه با وبسایت انگجت این گونه تشریح می‌کند:

با این ویژگی و دادن دسترسی به افراد برای شرکت در مکالمات (درست مثل یک تاک شو) شاهد مکالمات غنی‌تری خواهیم بود. این موضوع باعث می‌شود که مکالمات زنده روان‌تر از همیشه باشند و راه‌های جدیدتری برای بحث و گفتگو میان کاربران ایجاد شود.

انتشار خصوصیت یادشده از ساعاتی پیش برای اپلیکیشن‌های اندروید و iOS توییتر آغاز شده است. با این وجود، مثل تمام آپدیت‌ها ممکن است هنوز امکان دسترسی به آن را نداشته و ساعاتی دیگر به آن دسترسی پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی