ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک
تکنولوژی

افشای اسکرین شات هایی از اپلیکیشن های جدید موزیک و اپل تی وی در مک

اپل دوشنبه هفته آینده کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (موسوم به WWDC) را برگزار می‌کند. اما به نظر می‌رسد که تا به آن روز برسیم، بخش زیادی از سورپرایزهای اپل برای این مراسم در محافل خبری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

اپل دوشنبه هفته آینده کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (موسوم به WWDC) را برگزار می‌کند. اما به نظر می‌رسد که تا به آن روز برسیم، بخش زیادی از سورپرایزهای اپل برای این مراسم در محافل خبری فاش شده باشند.

پس از افشای اسکرین‌شات‌هایی از iOS 13 و حالت تاریک مورد انتظار آن، حالا نوبت به مک رسیده که تغییراتش پیش از رونمایی رسمی در رسانه‌ها فاش شود. در همین راستا ساعاتی پیش از وبسایت 9to5mac تصاویری از اپلیکیشن‌های جدید اپل تی وی و موزیک برای مک او اس 10.15 به بیرون درز کرده است.

تصاویر فاش شده آیکن‌های رنگارنگی را در منوی فهرست‌وار سمت چپ صفحه در اپلیکیشن موزیک به نمایش می‌گذارند که حال و هوای نرم‌افزار آیتونز را تداعی می‌کند. اما درست مثل اپلیکیشن موبایل اپل موزیک، به نظر می‌رسد که در اپلیکیشن جدید موزیک برای مک او اس هم می‌توانید آهنگ‌ها را در دسته‌بندی‌های مجزا جستجو کنید؛ از جمله بخش‌های For You و Radio.

مک

همچنین مرکز اپلیکیشن به دکمه‌های کنترل پخش اختصاص داده شده است. اما از سوی دیگر اپلیکیشن تی وی را داریم که حالا در نوار ناوبری مرکز صفحه گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌کند. حالا می‌توانید میان تب‌های Watch Now، Movies، TV Shows، Kids و Library جابجا شوید و هر تب یک منوی فرعی ارائه می‌کند تا بتوانید نتایج جستجو را بر اساس ژانر و محتوا و مسائل دیگر فیلتر نمایید.

البته هنوز هیچ کدام از این تصاویر به تأیید اپل نرسیده‌اند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که دوشنبه شب هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد و اپل چه چیزهای جدیدی برای ارائه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی