ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو رینو زد
تکنولوژی

گوشی میان‌رده خوش قیمت اوپو رینو زد معرفی شد

اوپو، گوشی رینو زد را به عنوان عضوی جدید به خانواده رینو افزوده. این مدل از چیپست میان رده هلیو پی 90 مدیاتک بهره می برد. نمایشگر Reno Z  ابعادی 6.4 اینچی دارد و به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۰

اوپو، گوشی رینو زد را به عنوان عضوی جدید به خانواده رینو افزوده. این مدل از چیپست میان رده هلیو پی 90 مدیاتک بهره می برد.

نمایشگر Reno Z  ابعادی 6.4 اینچی دارد و به پنل امولد با رزولوشن +fHD و با پشتیبانی از HDR10 مجهز شده است. در بالای نمایشگر هم یک بریدگی قطره ای شکل میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. اوپو همچنین حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر تعبیه کرده است.

اوپو رینو زد

اوپو رینو زد از حسگر دوربین 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی بهره می برد

رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار چیپست هلیو پی 90 قرار گرفته اند و البته نسخه ای با رم 8 گیگابایت ولی حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم روانه بازار می شود. یک باتری 4035 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز میان رده جدید اوپو را تأمین می کند و علاوه بر این شارژر 20 واتی نوید پشتیبانی از شارژ سریع را می دهد. دوربین اصلی، دو گانه با حسگرهای 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی در کنار 5 مگاپیکسلی عمق سنج است. اوپو برای رینو زد اندروید 9.0 را در نظر گرفته و نسخه 6 از رابط کاربری اختصاصی کالر او اس را با آن همراه کرده است.

اوپو رینو زد به درگاه USB-C و نیز پورت 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده و از دیگر مشخصات این میان رده می توان به پشتیبانی از NFC و استاندارد صوتی دالبی اتموس اشاره کرد.

اوپو رینو زد

اوپو رینو زد از 16 خرداد ماه در رنگ های مشکی، بنفش، سفید و نارنجی و با قیمت های زیر  روانه بازار چین می شود:

  • رم و حافظه داخلی 6 و 256 گیگابایت با قیمت معادل با 362 دلار
  • رم و حافظه داخلی 8 و 128 گیگابایت با قیمت معادل با 362 دلار

علاوه بر این یکی از منابع به مدلی با چیپست اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرده. این مدل قرار است با قیمتی بسیار بالاتر از دو مدل دیگر، معادل با 447 دلار در بازار چین عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی