ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد مکانیکی Apex Pro استیل سریز با امکان شخصی‌سازی تمام کلیدها معرفی شد

وقتی صحبت از کیبوردهای مکانیکی به میان می آید، گیمرها و تایپیست ها پیش فرض های مختلفی در زمینه عمق و حساسیت کلیدها دارند؛ به همین خاطر امکان شخصی سازی هر کلید از اهمیت بالایی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

وقتی صحبت از کیبوردهای مکانیکی به میان می آید، گیمرها و تایپیست ها پیش فرض های مختلفی در زمینه عمق و حساسیت کلیدها دارند؛ به همین خاطر امکان شخصی سازی هر کلید از اهمیت بالایی برخوردار بوده و عامل تعیین کننده ای در خرید کیبورد خواهد بود.

از همین رو کمپانی SteelSeries نسل جدید کیبوردهای مکانیکی خود با نام Apex Pro را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده که با امکان تنظیم عمق و شخصی سازی تک تک کلیدها، قابل شخصی سازی ترین کیبورد مکانیکی دنیاست.

محصول جدید استیل سریز که در دو نسخه Apex Pro و Apex Pro TKL معرفی شده، از 21 خرداد با قیمت 199 و 179 دلار عرضه خواهد شد که مدل TKL آن به عنوان نسخه کامپکت، فاقد نام پد (دکمه های اعداد در سمت راست کیبورد) است.

کیبورد مکانیکی
Apex Pro
کیبورد مکانیکی
Apex Pro TKL

استیل سریز در کیبورد مکانیکی جدید خود از فناوری OminPoint بهره برده که با استفاده از سنسورهای مغناطیسی و موتور برنامه ریزی نرم افزاری مخصوص شرکت، حتی نیاز مشکل پسندترین گیمرها را هم برآورده خواهد کرد.

عمق کلیدهای Apex Pro بین 0.4 تا 3.6 میلیمتر قابل تنظیم است

تکنولوژی مورد بحث به کاربر اجازه می دهد عمق مورد نیاز هر کلید را با استفاده از نرم افزار بین 0.4 تا 3.6 میلیمتر تنظیم کرده و تا 5 پروفایل شخصی مختلف را برای کاربردهای متفاوت ذخیره کند. بدین ترتیب کاربر می تواند پس از بازی کردن، بلافاصله تنظیمات را به حالت عادی برگردانده و از یک تایپ آسان لذت ببرد.

کیبورد مکانیکی

در کنار امکان تنظیم عمق، Apex Pro و Apex Pro TKL مانند هر کیبورد مکانیکی گیمینگ دیگری قابلیت تنظیم نور LED پس زمینه را هم دارند که کاربر می تواند این نورپردازی را با سایر تجهیزات جانبی برند استیل سریز خود همگام سازی کند.

گفتنی است استیل سریز در حال حاضر کیبورد مکانیکی Apex 7 و نسخه کامپکت Apex 7 TKL را هم عرضه می کند که این محصول پیچیدگی کمتری داشته و کلیدهای آن تنها در سه حالت (عمق و حساسیت) قابل تنظیم خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    یا حدا 200 دلار اونم دیگه با این وضعیتی که درست کردن همه چی کمیاب شده گیر نمیاد، قبلنا کیبوردای مکانیکی که قیمتی حدود 70 تا 120 دلار اینورا داشتن ادم زورش نمیومد بخره الان دیگه نمیشه حتی فکرشو کرد، الان بخوای یه ماوس و کیبورد گیمینگ ارزون دست دو بخری قشنگ باید 2 میلیون پیاده بشی

  • alirezatha
    alirezatha | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    جفت عکس هایی که قرار دادید مربوط به مدل tkl هست

مطالب پیشنهادی