ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سلام ویجیاتو ؛ خوش اومدی

برای مایی که همیشه آنلاین هستیم، دنیای مجازی حکم خانه دوم را دارد. اینترنت به ما این قدرت را می‌دهد تا بال‌هایمان را باز کنیم و بر فراز سرزمین‌های شگرف به پرواز در بیاییم. در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

برای مایی که همیشه آنلاین هستیم، دنیای مجازی حکم خانه دوم را دارد. اینترنت به ما این قدرت را می‌دهد تا بال‌هایمان را باز کنیم و بر فراز سرزمین‌های شگرف به پرواز در بیاییم. در این مسیر دوست پیدا می‌کنیم، متعجب می‌شویم، تحسین می‌کنیم و گاهی هم از خشم برآشفته می‌شویم؛ در یک کلام، زندگیی موازی را برای خود خلق می‌کنیم.

۵ سال پیش که دیجیاتو را راه اندازی کردیم، می‌خواستیم با به تصویر کشیدن جذابیت‌های دنیای علم و تکنولوژی، نقشی هرچند کوچک در یادگیری شما داشته باشیم و بستری باشیم برای کسانی که می‌خواهند فردایی متفاوت را تجسم کنند و به سوی خلق آن گام بردارند.

در عین حال باور داشتیم که بدون پرداختن به سرگرمی‌های دیجیتال، این پازل کامل نمی‌شود. از همان ابتدای کار واحد بازی های ویدیویی را در تحریریه تشکیل دادیم و تا به امروز بیش از ۶ هزار مقاله را در این حوزه به انتشار رساندیم.

اکنون و در شرایطی که در دنیای واقعی چندان خبرهای خوب و امیدوارکننده‌ای به گوش نمی‌رسد، نیاز به بازی و سرگرمی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. بازی‌های ویدیویی و شخصیت‌های فوق العاده‌شان، تجسم پناهگاهی مجازی برای ما هستند که با رویی گشاده، پذیرایمان می‌شوند و برای دقایقی تیره‌ترین افکار را به دست فراموشی می‌سپارند.

امروز خوشحالم که با افتخار شروع فعالیت «ویجیاتو» را اعلام کنم. برادری کوچک‌تر که از دل بخش بازی‌های ویدیویی دیجیاتو برخاسته و می‌خواهد با سبک و سیاقی جدید، درگاهی باشد برای سرگرمی‌های دیجیتالی شما.

آنکه ویجیاتو چه در سر دارد و می‌خواهد به چه سمت و سویی برود را می‌توانید در وبسایت خودش با قلم محسن وفانژاد به عنوان سردبیر، مطالعه کنید. امیدوارم همانطور که با حمایت خود دیجیاتو را به جایگاه کنونی‌ش رساندید، در کنار ویجیاتو نیز باقی بمانید.

سخن را بیش از این طولانی نمی‌کنم و از شما همراهان همیشگی دعوت می‌کنم تا با یک کلیک، با دنیای ویجیاتو همراه شوید.

‍www.Vigiato.net

ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • arian nargesi
    arian nargesi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    آرزوی موفقیت برای شما

  • Vazhgoon
    Vazhgoon | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    خاستم بیام کامنت بزارم که اپ... دیدم دوستان... بسازین :/

  • rezaei64
    rezaei64 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    اگه روزیاتو و ویجیایتو رو به این اپ اضاف کنید
    اینطوری امار بازدیدها بالا میره.

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    چقدر خوب شد شما هم مثل زومیت جدا کردید این 2 موضوع رو. الان کلیپ ps5 رو هم دیدم خیلی جالب بود. فقط اگه بتونید یه اپ بسازید که روزیاتو و همین ویجیاتو توش باشن یجا عالی میشه . راستی راه نداره آرم ویجیاتو رو تغییر بدید؟ خیلی شبیه زومجی شده با تم قرمز رنگش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی