ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امریه سربازی در وزارت ارتباطات
تکنولوژی

جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات از امروز آغاز شد

چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز شنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۸ همین ماه ادامه خواهد داشت. به گزارش وزارت ارتباطات، در چهارمین مرحله جذب نیروی ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵

چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز شنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش وزارت ارتباطات، در چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در این وزارتخانه، مشمولانی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت دارند. همچنین با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق، در این مرحله از فراخوان نیروهای امریه جذب می‌شوند.

مهلت ثبت نام افراد متقاضی از امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ ظهر ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش را از طریق سامانه «جذب امریه»   در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دهند. در قدم اول نیز باید وارد قسمت ثبت نام شوید.

امریه سربازی در وزارت ارتباطات

 

توجه کنید که در هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه و کد شهر برای شماره ثابت خود را بدون عدد صفر وارد کنید. همچنین از آنجائیکه این دوره، مختص به جذب مشمولان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است، باید چکیده پایان‌نامه خود را حداکثر در ۳۰۰ کلمه به زبان فارسی بنویسید و در صورت نداشتن پایان نامه، در کادر مربوطه این موضوع را ذکر کنید.

امریه سربازی در وزارت ارتباطات

درصورت داشتن مقاله و کتاب هم در قسمت مربوطه می‌توانید تا ۶ عنوان کتاب یا مقاله را ذکر کنید و چکیده آنها را حداکثر تا ۳۰۰ کلمه بنویسید. در قسمت دلایل انتخاب وزارت ارتباطات جهت انجام امریه، به تشریح دلایل حداکثر در ۳۰۰ کلمه بپردازید. سوابق تجربی خود را به صورت نام شرکت، سازمان زمینه فعالیت مدت همکاری عنوان شغلی اعلام کنید. در انتها نیز پس از بارگذاری اطلاعات و ارائه مستندات تحصیلی و عکس پرسنلی، اطلاعات شما ثبت و کد پیگری نمایش داده می‌شود.

امریه سربازی در وزارت ارتباطات

 

بر همین اساس متقاضیان باید پس از اتمام زمان ثبت نام ، جهت اطلاع از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از کدملی و کد پیگیری وضعیت ثبت نام خود را مشاهده کنند. در صورت پذیرش اولیه، نتیجه از طریق اطلاعیه‌های درج شده در سایت این وزارت یا صفحه اطلاع رسانی وضعیت فرایند ثبت نام، اعلام خواهد شد تا فرد برای مصاحبه حضوری مراجعه کند. گفتنی‌ست مدارک لازم، زمان و مکان مصاحبه در هنگام پیگیری وضعیت ثبت نام نمایش داده خواهد شد و نیازی به تماس تلفنی یا مکاتبه یا درج اطلاعیه در این خصوص نیست. با این حال در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۸۸۱۱۴۴۷۳ تماس بگیرید.

امریه سربازی در وزارت ارتباطات

گفتنی‌ست خدمت سربازی در قالب امریه به مدت ۲۴ ماه است و افراد انتخاب شده ابتدا باید دوره آموزش نظامی بگذرانند و پس از آن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کنند تا برای خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Modav
    Modav | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    تف به این زندگی!
    هر کاری میکنیم خلافشو میزنن تو سرمون!
    ما که سربازیو با خفت هرچه تمام‌تر شروع کردیم و تموم شد، حالا همه یادشون اومده که نیروی متخصص بگیرن از بین سربازا؟!
    تف تو روحتون بخدا، چه خفتایی که تو سربازی نکشیدیم!

    • aqamorisny
      aqamorisny | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

      دلت خوشها حالا فکر کردی یه فراخوان جذب امریه زدن منو تو رو جذب می‌کنن ؟

مطالب پیشنهادی