ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کافه بازار حالت کودک
تکنولوژی

کافه بازار «حالت کودک» را برای والدین و مربیان معرفی کرد

روابط عمومی کافه بازار دقایقی پیش از ارائه «حالت کودک» در آخرین نسخه این فروشگاه اپلیکیشن خبر داد. والدین و مربیان می‌توانند در تازه‌ترین نسخه بازار (۷.۲۹.۰) این حالت را فعال کنند تا بدین شکل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۲

روابط عمومی کافه بازار دقایقی پیش از ارائه «حالت کودک» در آخرین نسخه این فروشگاه اپلیکیشن خبر داد. والدین و مربیان می‌توانند در تازه‌ترین نسخه بازار (۷.۲۹.۰) این حالت را فعال کنند تا بدین شکل کنترل بهتری روی محتوای به نمایش درآمده برای کودکان داشته باشند.

در نسخه تازه بازار با فعال‌ کردن حالت کودک، محتوای برنامه‌های بازار (اعم از اپلیکیشن، بازی و ویدیو) بر اساس رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) پالایش می‌شود و اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و ویدیوهای مناسب تا حد ممکن در معرض دید و استفاده‌ی آنها قرار می‌گیرد. در این صورت خطر دسترسی به محتوای نامناسب برای کودکان به حداقل می‌رسد. والدین جهت فعال‌سازی حالت کودک کافیست در گوشی خود و در قسمت پایین صفحه اصلی بازار، به بخش «بازار من» رفته و دکمه «بازار کودک» را روشن کنند.

کافه بازار حالت کودک

نظر به اینکه تاکنون کاری جامع در زمینه تدوین معیار پالایش محتوا برای کودکان در کشورمان صورت نگرفته، دبیران محتوای بازار با لحاظ‌ کردن رده‌بندی سنی اعلام‌ شده از سوی تأمین‌کنندگان محتوا و نهادهای فرهنگی متولی، به شیوه‌ای سخت‌گیرانه کوشیده‌اند امکان خطا در دسترسی کودک به محتوای مناسب را به حداقل برسانند.

گفتنی است که این نخستین گام کافه‌ بازار برای جلوگیری از دسترسی کودکان به محتوای نامناسب به شمار می‌آید که می‌تواند آسیب‌هایی جدی در بزرگسالی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد. با وجود حالت کودک، والدین می‌توانند خاطر جمع باشند که محتوای نامناسب از نظر سنی برای کودکشان به نمایش در نیامده و در عوض اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی پیشنهاد می‌شوند که می‌توانند در رشد و پرورش کودک مفید و مؤثر باشند.

برای دانلود آخرین نسخه کافه بازار می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    رمز نداره غیرفعالسازیش متاسفانه

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    ای کاش یه حالت بزرگ سال هم داشتن که انقدر بزرگ ترا بازی های بچه گونه نبینن??

    • herogame
      herogame | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

      سوال من اینه که اصلا توی این آپارات چیزی هم مونده که فیلتر و سانسور نشده باشه که به کودک آسیب برسونه حالا اومدن حالت کودک درست کردن!

مطالب پیشنهادی