ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رونمایی از گیم پلی شانگ تسونگ در مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

استودیو ندررلم به وعده خود عمل و از نخستین محتوای دانلودی مورتال کامبت 11 رونمایی کرد. این محتوا Kombat Pack نام داشته و قرار است چند شخصیت جدید را به بازی اضافه کند. طبق اطلاعات موجود، ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۶

استودیو ندررلم به وعده خود عمل و از نخستین محتوای دانلودی مورتال کامبت 11 رونمایی کرد. این محتوا Kombat Pack نام داشته و قرار است چند شخصیت جدید را به بازی اضافه کند.

طبق اطلاعات موجود، محتوای Kombat Pack  شخصیت‌های شانگ تسونگ، سیندل، نایت ولف، اسپاون و دو شخصیت ناشناخته دیگر را به مورتال کامبت 11 اضافه خواهد کرد. شانگ تسونگ، سیندل و نایت ولف از شخصیت‌های قدیمی سری هستند اما اسپاون از شخصیت‌های کمیک بوکی محسوب می‌شود. همچنین اضافه شدن اسپاون به نسخه جدید سری مورتال کامبت اواخر سال گذشته لو رفته بود و اکنون به طور رسمی تایید شده.

استودیو ندررلم از دو دیگر به عنوان «مبارز مهمان» یاد کرده و نامی از آن‌ها نبرده است. تنها چیزی که می‌توان متوجه شد این است که شخصیت‌های جدید به سری مورتال کامبت تعلق ندارند. در حال حاضر، تنها تاریخ اضافه شدن شانگ تسونگ به مورتال کامبت 11 مشخص شده است. بر اساس آن، خریداران محتوای Kombat Pack می‌توانند از تاریخ 28 خرداد از این شخصیت استفاده کنند.

دارندگان نسخه معمولی بازی نیز می‌توانند از یک هفته بعد این شخصیت را به صورت جداگانه خریداری کنند. استودیو ندررلم به مناسبت معرفی محتوای Kombat Pack یک تریلر منتشر کرد که گیم پلی شانگ تسونگ در مورتال کامبت 11 را برای نخستین بار به نمایش می‌گذارد. در این تریلر خبری از دیگر شخصیت‌ها نیست.

مورتال کامبت 11 یک ماه پیش عرضه شد و علی‌رغم برخی انتقادات به سیستم پیشروی، لوت‌ها و آیتم‌های مصرفی، به عنوان یکی از بهترین نسخه‌های داستان محور سری مورتال کامبت در نظر گرفته می‌شود. بخش داستانی نیز حول شخصیت کرونیکا می‌چرخد که قصد دارد تا با سفر به دوره‌های مختلف زمانی، متحدانی را برای مقابله با ریدن جمع کند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورتال کامبت 11 هم اکنون برای چهار پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

    شبیه جکی چانه خخخ
    ...
    نسخه موبایلش همچنان ناامید کننده است .امیدوار بودم تو نسخه ی جدید یه تغییراتی در سیستم گیم پلی بازی بدند که خبری نشد و فقط چند تا شخصیت مورتال کمبات 11 رو بهش اضافه کردند ..اخه اون ابلهی که این بازی رو طراحی کرده واسه موبایل نمی دونه مورتال کمبات بدون پریدن و دویدن و اجرای حرکات مختلف دیگه مورتال کمبات نیست

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    اوف عجب چیزی بود

مطالب پیشنهادی