ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Top Golf؛ گلف، دوباره با دستپخت مینی‌کلیپ

در کنار کیفیت بالا، گستردگی بازی‌ها دومین شاخصه مهمی است که باعث شده مینی‌کلیپ به این سطح از محبوبیت برسد. در کتابخانه اپلیکیشن‌های این استودیو هم می‌توانید فوتبال پیدا کنید، هم عنوانی که در آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

در کنار کیفیت بالا، گستردگی بازی‌ها دومین شاخصه مهمی است که باعث شده مینی‌کلیپ به این سطح از محبوبیت برسد. در کتابخانه اپلیکیشن‌های این استودیو هم می‌توانید فوتبال پیدا کنید، هم عنوانی که در آن دنیا را به نابودی بکشید، هم توانایی‌هایتان در کمان‌داری‌ را به چالش بکشید یا حتی در نبردهای هوایی با هواپیماهای دشمن بجنگید.

اگرچه 90 درصد این بازی‌ها یک نقطه مشترک دارند و آن تمرکز زیاد روی ارائه تجربه چند نفره سرگرم‌کننده است ولی هر کدام تجربه متفاوت خودشان را ارائه می‌دهند. در Top Golf مینی‌کلیپ این بار برخلاف مسیر همیشگی‌اش حرکت کرده، این استودیو معمولا بین بازی‌های شبیه به یکدیگر خود فاصله می‌اندازد.

اما در حالی تاپ گلف (Top Golf) به تازگی منتشر شده که چند ماه پیش آن‌ها گلف بتل (Golf Battle) را عرضه کردند و اتفاقا بازی در همین مدت زمان کم با بیش از 10 میلیون دانلود به موفقیت زیادی رسید؛ با این انتشار نزدیک به هم دو بازی، تاپ گلف با دست گذاشتن روی یک ایده مشابه می‌تواند مخاطبین بازی‌های مینی‌کلیپ را سرگرم‌ کند؟

Top Golf

تاپ گلف (Top Golf) نسخه دو بعدی شده و ساده‌تر گلف بتل (Golf Battle) است. در اینجا نیز دو حالت گیم‌پلی وجود دارد؛ مود اول Classic بوده و در آن هر کسی که با «کمترین ضربه» بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده می‌شود. مود دوم نیز Rush نامیده می‌شود و در اینجا هر بازیکنی که «سریع‌تر» از بقیه توپ را به سوراخ بفرستد، می‌برد.

هرچند هسته اصلی گیم‌پلی گلف بتل در اینجا دست‌نخورده باقی مانده ولی مینی‌کلیپ با دو تغییر توانسته مسیر تاپ گلف را از دیگر عنوانش جدا کند. اولین تغییر که بالاتر هم به آن اشاره شد، گرافیک دو بعدی بازی است. در تاپ گلف دوربین از بالا بوده و محیط‌ها به بزرگی گلف بتل نیستند؛ در لحظه به تمام زمین مسابقه دسترسی دارید.

نکته اینجاست این دو بعدی شدن فقط مربوط به ظاهر نبوده و سازنده با طراحی سرراست‌تر مراحل سعی کرده تاثیر آن روی گیم‌پلی را بیشتر کند. همین دو ویژگی (طراحی سر راست‌تر مراحل و نمای دوربین از بالا) باعث شده تا بازی اثری سریع‌تر از گلف بتل لقب بگیرد. در اینجا هر مسابقه نهایت یک دقیقه طول می‌کشد و از آن مسابقات طولانی دیگر خبری نیست.

اما دومین تغییر به تعداد بازیکن‌ها برمی‌گردد. در تاپ گلف دو بازیکن مسابقه می‌دهند و اگرچه این ویژگی بازی را متفاوت‌تر از گلف بتل (در این بازی شش بازیکن با هم رقابت می‌کنند) کرده ولی از آن طرف باعث شده اثر جدید مینی‌کلیپ شبیه‌تر به عناوین محبوب قدیمی گلف بشود.

مشخصا مینی‌کلیپ تمام تمرکزش را روی افزایش سرعت مسابقات گذاشته و خواسته با این ویژگی بخش دیگری از بازار مخاطبین گلف را به دست بیاورد. تاپ گلف هرچند به اندازه گلف بتل خاص نیست ولی همچنان می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده و سرعتی ارائه بدهد. بنابراین اگر به مسابقات طولانی علاقه ندارید و دنبال بازی‌های سریع‌تری هستید، نیم‌نگاهی به تاپ گلف بیاندازید.

Top Golf

Top Golf

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42.19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی