ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه بیت کوین
تکنولوژی

استخراج بیت کوین از همیشه سخت تر شد؛ رکورد جدید قیمت در راه است؟

داده های به دست آمده از سایت BTC.com نشان می دهد سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این رمزارز مجازی رسیده است. این عدد که اکنون به 7.46T رسیده رکورد 7.45T قبلی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

داده های به دست آمده از سایت BTC.com نشان می دهد سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این رمزارز مجازی رسیده است. این عدد که اکنون به 7.46T رسیده رکورد 7.45T قبلی که مهر پارسال به دست آمده بود را شکسته است.

شبکه بیت کوین در امن ترین وضعیت خود از زمان پدید آمدنش به سر می برد

از آنجایی که امنیت شبکه و سختی آن رابطه مستقیم دارند، رسیدن بیت کوین به بالاترین سختی شبکه به این معناست که امنیتش در بالاترین حد تا به امروز قرار دارد. سختی شبکه به مقدار معادلات کریپتوگرافیکی اشاره دارد که ماینرها برای ماین کردن یک بلاک تازه در این شبکه باید انجام دهند و هرچه این عدد بالاتر رود، ماین کردن بیت کوین سخت تر می شود که البته در کل اتفاق خوبی به شمار می رود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Bitcoinist، هش ریت شبکه هم در حال رکورد زدن است؛ این اعداد تحسین برانگیز نشان از فعالیت بالای شبکه بیت کوین پس از رکود 15 ماهه است که منجر به افت 80 درصدی قیمت این رمزارز محبوب شده بود اما در زمان نگارش این مقاله به 8.572 دلار رسیده است.

شبکه بیت کوین
افزایش تدریجی سختی شبکه بیت کوین

از آنجایی که هش ریت نیز ارتباط مستقیمی با امنیت شبکه دارد، بالا رفتن هم زمان این اعداد می تواند باعث جذب بیشتر سرمایه گذارها و بالاتر رفتن هر چه بیشتر قیمت بیت کوین شود، همانطور که بسیاری انتظار دارند شکسته شدن رکورد سختی شبکه پیش زمینه ای برای شکسته شدن رکورد قیمت بیت کوین باشد.

قیمت بیت کوین پس از نزدیک شدن به 9 هزار دلار فعلا کمی افت کرده اما چنین اتفاقاتی غیر معممول نیستند. قبل از اینکه قیمت بیت کوین در آذر 96 به 20 هزار دلار نزدیک شود هم سه بار چنین افت هایی را تجربه کرده بود.

در حالی که برخی پیش بینی می کنند با روند کنونی قیمت بیت کوین به صد هزار دلار خواهد رسید، افرادی چون «Mike Novogratz» در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرده اند پیش بینیشان از آینده قرارگیری بیت کوین در کانال قیمتی هفت تا ده هزار دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی