ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوورواچ
ویجیاتو - بازی

منتظر بازی‌های بیشتری بر اساس دنیای اورواچ باشید

اورواچ به عنوان جدیدترین محصول بلیزارد اینترتینمنت در سال 2016 منتشر شد و افسانه‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌های خلق شده بر اساس این بازی در طی دو سال گذشته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۲

اورواچ به عنوان جدیدترین محصول بلیزارد اینترتینمنت در سال 2016 منتشر شد و افسانه‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌های خلق شده بر اساس این بازی در طی دو سال گذشته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافتند. بلیزارد که ظاهراً از این موضوع مطلع بوده، قصد دارد ضمن احترام به درخواست‌های فراوان، دنیای این بازی را گسترش دهد.

اوایل این هفته جی آلن برک، رئیس بلیزارد، اعلام کرد تعداد بازی‌های در حال توسعه به بیشترین میزان در تاریخ این استودیو آمریکایی رسیده است. همین مسئله باعث شد تا گمانه زنی‌هایی پیرامون پروژه‌های جدید با محوریت دنیای اورواچ به وجود بیاید. ظاهراً این گمانه زنی‌ها درست بوده است.

جی آلن برک چندی پیش مصاحبه‌ای را با Game Informer انجام داد که یکی از سوالات آن به بازی‌های در حال توسعه بلیزارد اختصاص داشت. قرار دادن پاسخ او به این سوال در کنار صحبت‌های قدیمی‌اش که گفته بود اکتیویژن برنامه‌های بزرگی را برای اورواچ دارد، بسیاری از طرفداران را به ساخت بازی بر اساس دنیای اورواچ امیدوار کرد.

اورواچ

جی آلن برک در مصاحبه اخیر خود گفت: «فکر می‌کنیم می‌شود انواع مختلفی از بازی‌ها را در دنیای یک آی پی داشته باشیم. برای مثال، اورواچی که کاربران امروز تجربه می‌کنند، بسیار کوچکتر از آن چیزی است که می‌تواند باشد. بسیاری از این فرنچایزهایی که داریم این پتانسیل را دارند تا انواع مختلفی از بازی‌ها براساس آن‌ها ساخته شده و همچنین انواع مختلفی از تجربه‌ها را ارائه دهند.»

آلن برک در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد در عین حال که بلیزارد و اکتیویژن به دنبال گسترش آی پی‌ها هستند، تمرکز خود را برای خلق عناوین جدید نیز حفظ می‌کنند: «بین معرفی Diablo و اورواچ به عنوان جدیدترین آی پی ما، فاصله 18 ساله وجود دارد؛ یک بازه طولانی که در آن هیچ عنوان جدیدی خلق نکردیم. بنابراین، نه تنها می‌خواهیم بازی‌های بیشتری را براساس فرنچایزهایمان بسیازیم، بلکه به ساخت فرنچایزهای جدید نیز تمایل داریم.»

در پایان، لازم به ذکر است که اورواچ هم اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

    overwatch حرف نداره

مطالب پیشنهادی