ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل مپس
تکنولوژی

اپل مپس به حالت استریت ویو مجهز شد

یکی از انتقادهای همیشگی کاربران به اپل مپس به فقدان جزییات در آن مربوط می شد و حالا اپل گام مهمی را برای رفع این مشکل برداشته است. کمپانی کوپرتینویی با اضافه کردن حالتی شبیه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۹

یکی از انتقادهای همیشگی کاربران به اپل مپس به فقدان جزییات در آن مربوط می شد و حالا اپل گام مهمی را برای رفع این مشکل برداشته است.

کمپانی کوپرتینویی با اضافه کردن حالتی شبیه استریت ویو به اپلیکیشن مپس به کاربر اجازه می دهد با کلیک روی صفحه به تصاویر ۳۶۰ درجه از مکان دلخواه دسترسی پیدا کند. این قابلیت قرار است در  iOS 13 ارائه شود، هرچند هنوز میزان گستردگی آن دقیقا مشخص نشده است.

این قابلیت به آن دسته از داده های نقشه نگاری متکی است که اپل در سال های اخیر از طریق عکسبرداری با ماشین در آمریکا و تعدادی از کشورهای دیگر گردآوری کرده است. این پروژه نسبتا بلند مدت به اپل اجازه داد اطلاعاتی گسترده  را به نقشه خود تزریق کرده و تا فاصله آن با رقیب اصلی یعنی گوگل مپس راه کاهش دهد. 

نسخه جدید اپل مپس تا ابتدای زمستان سال جاری در آمریکا و تعدادی از کشورهای منتخب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالا این به‌روزرسانی به معنی ارائه تصاویر سه بعدی برای بسیاری از مکان ها خواهد بود.

نقشه اپل حین ارائه و تا مدت ها پس از آن با مشکلات ریز و درشتی دست به گریبان بود تا جایی که این کمپانی ناچار به بازسازی آن از پایه شد. پروژه بازسازی مدت زیادی طول کشید اما این قابلیت طی یک پیش نمایش در WWDC 2019 به صورتی روان تر و حتی بهتر از گوگل مپس به اجرا درآمد که نوید عصر جدیدی از رقابت را بین این دو اپ به همراه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    چطور ممکنه که بهتر از گوگل مپز باشه در حالی که گوگل مپس خیلی جامع تر و غنی‌تره از نظر منابع استریت ویو
    ?

مطالب پیشنهادی