ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپلیکیشن Photos اپل با امکان ویرایش عکس و فیلم معرفی شد

اپل طی کنفرانس WWDC امشب خود در شهر سن خوزه با معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Photos، امکاناتی را برای ویرایش عکس و فیلم به نمایش گذاشت که قبلاً در نرم افزارهای پیش فرض این کمپانی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۸

اپل طی کنفرانس WWDC امشب خود در شهر سن خوزه با معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Photos، امکاناتی را برای ویرایش عکس و فیلم به نمایش گذاشت که قبلاً در نرم افزارهای پیش فرض این کمپانی دیده نشده بودند.

اپلیکیشن Photos با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را دسته‌بندی می‌کند

نرم افزار جدید حالا با استفاده از یادگیری ماشینی تصاویر اضافه و تکراری را حذف کرده و روی بهترین شات ها متمرکز می شود. عکس های برگزیده سپس بسته به کیفیت و همچنین تصوری که هوش مصنوعی در طول استفاده از علایق کاربر پیدا می کند، دسته بندی شده و تصاویر مهم تر با ابعاد بزرگ تر در صفحه نشان داده می شوند.

در کنار استفاده از هوش مصنوعی برای دسته بندی عکس ها، اپل امکانات ویرایش عکس بیشتری را به اپلیکیشن Photos اضافه کرده و حالا کاربر می تواند بدون نیاز به نرم افزارهای شخص ثالث، تغییراتی مانند تعادل سفیدی، نور، اشباع رنگ، کاهش نویز، کنتراست و شفافیت را روی تصاویر اعمال کند.

ویرایش عکس

اپل همچنین توجه ویژه ای به حالت پرتره داشته و با ارائه ویژگی نورپردازی حرفه ای، امکان ثبت عکس با کیفیت استودیویی را فراهم کرده است. ویژگی جدید به کاربر اجازه می دهد با تنظیم شدت و فاصله نورهای متحرک محیط، نتیجه دلخواه را بسته به سبک عکاسی به دست بیاورد.

لازم به ذکر است که در سیستم عامل iOS 13 برای نخستین بار امکان چرخش (Rotate) ویدیوها پس از ثبت فراهم شده که در کنار این قابلیت، افکت ها و فیلترهای متنوعی هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی