ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سلفی زیر نمایشگر
تکنولوژی

پاسخ شیائومی به اوپو برای تکنولوژی دوربین سلفی زیر نمایشگر

تنها چند ساعت بعد رونمایی از اولین گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر دنیا توسط اوپو، شیائومی به این موضوع واکنش نشان داد. لین بین، رئیس شیائومی ساعاتی پیش ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

تنها چند ساعت بعد رونمایی از اولین گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر دنیا توسط اوپو، شیائومی به این موضوع واکنش نشان داد. لین بین، رئیس شیائومی ساعاتی پیش ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo از شیائومی Mi 9 به اشتراک گذاشت که دوربین سلفی آن به طور کامل زیر نمایشگر دیوایس پنهان شده بود.

این بدان معناست که نسخه جدید Mi 9 در عین داشتن نمایشگر اولد هیچ احتیاجی به بریدگی نمایشگر یا حفره دوربین سلفی یا دوربین بیرون جهنده ندارد و به سادگی دوربین جلو را زیر نمایشگر پنهان کرده است.

هنوز مشخص نیست که تکنولوژی جدید شیائومی چطور کار می‌کند. وبسایت Phone Talks ادعا می‌کند که شیائومی اخیرا پتنتی مربوط به این تکنولوژی را به ثبت رسانده که نور بتواند از شیشه نمایشگر عبور کرده و به سنسور دوربین برسد. با این حساب دوربین سلفی بدون هیچ مشکلی به تصویربرداری خواهد پرداخت.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

اگر چه نمونه اولیه رونمایی شده توسط شیائومی کامل به نظر می‌رسد، اما شرکت چینی هنوز در مورد زمان عرضه آن به بازار صحبتی به میان نیاورده. ماه مارس سال گذشته، شیائومی تیزر مشابهی برای یک گوشی تاشو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد اما با گذشت بیش از دو ماه از این موضوع هنوز خبری از این دیوایس به گوش نمی‌رسد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که روند توسعه دیوایس جدید چطور پیش می‌رود.

تعبیه دوربین زیر نمایشگر فناوری مفیدی به نظر می‌رسد، چرا که با این کار نگرانی بابت خرابی قطعه‌های فیزیکی دوربین‌های سلفی دیگر وجود نخواهد داشت. همچنین با این کار سازندگان تلفن‌های هوشمند می‌توانند از فضای نمایشگر استفاده‌ بهتری کنند.

البته به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها شاهد عرضه گوشی‌هایی با این نوع دوربین‌ در بازار باشیم؛ چرا که بر اساس گفته‌ها این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و فعلا باید آزمون‌ و خطاهای زیادی انجام شود تا یک محصول بی عیب و نقص به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    شیائومی شیری شده واسه خودش

مطالب پیشنهادی