ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2019 اپل [تماشا کنید]

اپل امروز دنیای تکنولوژی را به تسخیر خود در می آورد. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC قرار است رأس ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در مرکز همایش های مک انری در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۵

اپل امروز دنیای تکنولوژی را به تسخیر خود در می آورد. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یا همان WWDC قرار است رأس ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در مرکز همایش های مک انری در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود تا جدیدترین دستاوردهای این شرکت را در حوزه نرم افزاری و احتمالاً سخت افزاری شاهد باشیم.

چه انتظاری از WWDC 2019 داریم؟ در این پست سعی کردیم به این سؤال پاسخ دهیم ولی مثل همیشه وقتی پای اپل در میان است، هیچ چیزی قطعی نیست. به احتمال زیاد نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل یعنی iOS 13 با دارک مورد در راه است. پروژه ای مرموز به نام Marzipan که اجرای اپ های iOS روی مک را تسهیل می کند هم می تواند بخشی از این مراسم را به خود اختصاص دهد.

نسخه جدیدی از کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند مک پرو و نمایشگر جدید 31.6 اینچی با رزولوشن 6K هم بخشی از محصولات جدید سخت افزاری اپل در این مراسم هستند. البته اپل همیشه چند برگ دیگر را هم رو می کند؛ فقط باید منتظر ماند و دید.

امشب رأس ساعت 21:30 با دیجیاتو همراه شوید تا کنفرانس WWDC 2019 اپل را به شکل زنده تماشا کنیم و در مورد آخرین دستاوردهای اپل حرف بزنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. این برنامه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • min
    min | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    سپاس?

  • min
    min | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    حمیدجان لطفا یه بروزرسانی بزن و خلاصه ویدیو کنفرانس رو ارسال کن?

مطالب پیشنهادی