ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل tvOS 13 را با حالت چندکاربره و پشتیبانی از کنترلرهای بازی معرفی کرد

همانطور که انتظار داشتیم اپل در WWDC 2019 ورژن جدید سیستم عامل tvOS را با قابلیت‌های هیجان‌انگیز معرفی کرد. این سیستم عامل قرار است پاییز امسال عرضه شده و زمینه را برای دو سرویس Apple ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۷

همانطور که انتظار داشتیم اپل در WWDC 2019 ورژن جدید سیستم عامل tvOS را با قابلیت‌های هیجان‌انگیز معرفی کرد. این سیستم عامل قرار است پاییز امسال عرضه شده و زمینه را برای دو سرویس Apple Arcade و +Apple TV فراهم کند.

تیم کوک از قابلیت چند کاربره برای ورژن جدید tvOS خبر داد. این یعنی هر شخص در خانه یک لیست شخصی سازی شده با پیشنهادات مخصوص به خود خواهد داشت. کنترل سنتر جدید هم قابلیت تغییر کاربر سریع را فراهم می‌کند.

اپل پیشتر از سرویس Apple Arcade که امکان دریافت اشتراک برای بازی‌های ویدیویی را فراهم می‌کند، رونمایی کرده بود. این سرویس در Apple TV هم پستیبانی می‌شود که یعنی کاربران قادر خواهند بود بیش از 100 بازی پرمیوم را با حق اشتراک ماهیانه روی آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی در دسترس داشته باشند.

البته همیشه گیمینگ در اپل تی‌وی مشکلات خود را داشته چرا که کنترلری برای بازی فراهم نبود. اما حالا قرار است ورژن بعدی tvOS از کنترلرهای محبوب پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پشتیبانی کند.

اپل تی‌وی پلاس اولین قدم اپل در مسیر راه‌اندازی یک سرویس استریم ویدیوی اشتراکی است. البته این سرویس با رقبای زیادی مثل نتفلیکس و دیزنی روبه رو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی