ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل امکان شخصی‌سازی مموجی‌ها را در iOS 13 فراهم کرد

شرکت اپل در راستای برنامه های بلندمدت خود برای پلتفرم واقعیت مجازی، طی کنفرانس WWDC در شهر سن خوزه از امکان ویرایش بیشتر مموجی ها و شخصی سازی آنها خبر داد. با امکانات جدیدی که ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

شرکت اپل در راستای برنامه های بلندمدت خود برای پلتفرم واقعیت مجازی، طی کنفرانس WWDC در شهر سن خوزه از امکان ویرایش بیشتر مموجی ها و شخصی سازی آنها خبر داد.

با امکانات جدیدی که اپل ارائه کرده، حالا مموجی ها بیش از پیش به کاربر شبیه می شوند و می توان برای آنها از عینک، کلاه و البته ایرپاد استفاده کرد. آپدیت جدید همچنین امکان انتخاب رنگ پوست، مدل مو و آرایش مموجی ها را فراهم کرده و حتی می توان از آنها به عنوان عکس پروفایل استفاده نمود.

علاوه بر امکان شخصی سازی، اپل حالا به کاربر اجازه می دهد مموجی خود را با حالت های چهره مختلف و به صورت استیکر در پیام ها و اپلیکیشن هایی مانند WeChat ارسال کند که البته بروزرسانی جدید تنها برای محصولاتی با چیپ A9 و جدیدتر قابل دریافت خواهد بود.

لازم به ذکر است که اپل حتی امکان اعمال تغییر روی دندان های مموجی را هم فراهم کرده و با ارائه گزینه های شخصی سازی بیشتر، به رقابت با سرویس Bitmoji اسنپ چت رفته است.

اپل برای افزایش درآمد روی بخش نرم‌افزار و خدمات تمرکز کرده است

گفتنی است با کاهش فروش آیفون و تمایل کاربران به نگهداری مدل های قدیمی، کمپانی اپل تمرکز بیشتری روی بخش نرم افزاری و سرویس های خود داشته و تلاش می کند از این طریق درآمدهای خود را افزایش دهد. واقعیت افزوده، استریم موسیقی و پرداخت از طریق گوشی زمینه هایی هستند که شرکت ساکن کوپرتینو در سال های اخیر سرمایه گذاری ویژه ای روی آنها داشته است.

مموجی

البته بخش اعظم درآمدهای اپل با فروش اپلیکیشن از طریق فروشگاه App Store و پرداخت های درون برنامه ای تأمین می شود؛ به همین خاطر شرکت آمریکایی به منظور حفظ و گسترش بازار، به توانایی توسعه دهندگان در ارائه بروزرسانی و سرویس های جدید وابسته خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی