ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خمیردندان
نرم افزار و اپلیکیشن

جریمه ۲۲ هزار یورویی برای یوتیوبری که خمیردندان به خورد مردم می داد

این روزها یوتیوب پر شده از ویدیوهای سر کار گذاشتن دیگران با بیسکویت های کرمداری که بجای مواد خوراکی با خمیردندان پر شده اند. صرفا کافیست سرچی ساده در این شبکه اجتماعی بزنید تا بچه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

این روزها یوتیوب پر شده از ویدیوهای سر کار گذاشتن دیگران با بیسکویت های کرمداری که بجای مواد خوراکی با خمیردندان پر شده اند. صرفا کافیست سرچی ساده در این شبکه اجتماعی بزنید تا بچه هایی را ببینید که خانواده خود را فریب می دهند و بیسکوییت های پرشده با خمیردندان را به خوردشان می دهند.

در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی یک یوتیوبر نوجوان در بارسلون ویدیویی از خود را در رابطه با همین شوخی منتشر کرد که با بی رحمی خاصی همراه بود.

در این ویدیو که حالا از روی یوتیوب حذف شده Kanghua Ren که نزد دنبال کنندگانش با نام ReSet شناخته می شود فیلمی از خود منتشر کرد و در آن بیسکوییت های اوریو پر شده با خمیردندان را به مردی بی خانمان داد که بیرون از یک سوپرمارکت در انتظار کمک خریداران نشسته بود.

خمیردندان

طبق گزارش نیویورک تایمز هفته گذشته دادگاهی در بارسلون به اتهام تحقیر شخصیت آن مرد بی خانمان حکم زندان ۱۵ ماهه را برای رن صادر و او را به پرداخت ۲۲ هزار یورو محکوم کرد. این دادگاه همچنین فعالیت رن در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی را به مدت پنج سال ممنوع اعلام کرد.

رن ۱.۲ میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارد

رن هم اکنون ۱.۲ میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارد و ویدیوهایش بالغ بر ۱۱۱ میلیون مرتبه دیده شده اند. یوتیوب از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده است.

بعد از آنکه رن تلاش نمود این ویدیو را به خاطر ناپسند بودنش در نظر عموم پاک کند دادگاه اعلام نمود که او دو هزار یورو از پخش ویدیوی تخریب شخصیت یک مرد ۵۲ ساله بی خانمان درآمد کسب کرده است.

آن مرد بی خانمان که جرج نام داشته در مصاحبه با نشریه El Pais اظهار داشته که در تمام مدت زندگی اش در خیابان تا آن اندازه تحقیر نشده و پیشتر در رمانی چوپانی می کرده است.

رن که در زمان ضبط آن ویدیو ۱۹ سال داشته در واکنش به حکم دادگاه گفته است:

شاید کارم اشتباه بوده اما به اثرات مثبت کارم نگاه کنید. با آن شوخی او میتوانسته دندان هایش را تمیز کند. فکر میکنم از زمانی که فقیر شده دندان هایش را نشسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    جمله‌ای که در دفاعیش گفته نشون میده که این بچه .... تا چه حد پست و رزل و کثافته!!!
    دستم بهش میرسید سزای عمل ناشایستش رو میدادم. البته بیفته زندان بره تو بند خلافای بارسلونا اونجا خوب مورد عنایت قرار میگیره...

    • porsesh
      porsesh | ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

      دقیقا همین طوره. حتی در دفاعیه هم قصد تحقیر داره. باید تمامی اعضای بدن چنین افرادی که را که «ک» شروع میشه پاره کرد. مانند کلیه. یا اونی که کله آشغالش روشه چیه کردن... بله کردنش.

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    جالب می شد جریمه رو به طرف پرداخت می‌کرد

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    دستسون درد نکنه .. پست بودن هم حد و مرزی داره

  • Milad Mohammadi
    Milad Mohammadi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    و همچنان آدمای محقر و کوچیکی که تو فضای مجازی معروف و محبوب میشن!
    فقط جمله آخرش :/

مطالب پیشنهادی