ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هر آنچه در WWDC 2019 گذشت

کنفرانس WWDC 2019 شب گذشته در سن خوزه آغاز شد و اپل در این مراسم فرصت را غنیمت شمرد تا از تازه ترین بیلد MacOS، امکانات تازه برای آیپد، یک نمایشگر پیشرفته 6K برای مک پرو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

کنفرانس WWDC 2019 شب گذشته در سن خوزه آغاز شد و اپل در این مراسم فرصت را غنیمت شمرد تا از تازه ترین بیلد MacOS، امکانات تازه برای آیپد، یک نمایشگر پیشرفته 6K برای مک پرو و بسیاری خبرهای خوش دیگر بگوید. در ادامه نگاهی می اندازیم به خلاصه مهم ترین اتفاقات این رویداد.

نسخه واقعیت افزوده ماینکرفت ارث برای اپل

ماینکرفت واقعیت افزوده/ WWDC 2019

تیم ماینکرفت که هم اکنون زیر چتر مایکروسافت فعالیت دارد شب گذشته اعلام کرد نسخه واقعیت افزوده این بازی محبوب در راه است. این نسخه که شباهت زیادی هم به پوکمون گو خواهد داشت قرار است که تابستان امسال آن را حسابی به چالش بکشد.

نسل بعدی سیستم عامل دسکتاپی اپل با نام مک او اس کاتالینا

مک او اس کاتالینا/ WWDC 2019

کاتالینا نام نسل بعدی از مک او اس (یا همان نسخه ۱۰.۱۵ سیستم عامل دسکتاپی اپل) است که در آن آیتونز برای همیشه به گذشته ها می پیوندد و در عوض جایش را به اپ های تازه ای نظیر پادکست می دهد.

نمایشگر رتینای ۳۲ اینچی 6K اپل برای مک پرو

نمایشگر رتینای 6K/ WWDC 2019

اپل در ازای دریافت مبلغ ۱۲ هزار دلار که در آمریکا میتوان یک سدان خوب دست دوم با آن خرید یک نمایشگر رتینای 6K همراه با مک پرو به شما می فروشد و این دو برای ارتباط با هم به یک پایه هزار دلاری نیاز دارند که اپل طراحی کرده است.

iOS 13 با تمرکز روی سرعت و حالت تاریک

iOS 13/ WWDC 2019

سیستم عامل موبایلی جدید اپل در آخرین نسخه خود بسیار پرسرعت شده. طبق گفته کریگ فدریکی معاون ارشد واحد نرم افزار اپل قابلیت تشخیص چهره در این نسخه تا سی درصد سریع تر عمل می کند، سرعت دانلود با آن به نصف تقلیل یافته و آپدیت هایش تنها ۴۰ درصد از فضای پردازنده را می گیرند.

بالاخره مک پرو از راه رسید

مک پرو / WWDC 2019

مک  پرو تا ۲۸ هسته پردازشی را پشتیبانی می کند و ۱.۵ ترابایت رم دارد. این سیستم قادر است دو پردازنده گرافیکی Radeon Pro Vega II را مدیریت کند و حتی یک جک هدفون نیز برایش در نظر گرفته شده اما نکته جالبتر در مورد آن طراحی اش است که بسیاری را به یاد رنده های آشپزخانه می اندازد.

آیپد از این پس سیستم عامل مختص به خود را دارد

iPadOS / WWDC 2019

دستگاه های موبایلی اپل، سیستم های دسکتاپی و حتی پوشیدنی های هوشمند آن سیستم عامل اختصاصی خود را دارد و حالا آیپد نیز یک زیرشاخه جدید را در این سیستم عامل ها به نام خود باز کرده. iPadOS به کاربران امکان می دهد که نمونه های مختلف از یک برنامه را اجرا کنند و قابلیت های بهبود یافته ای برای سوایپ و تقسیم نمایشگر دارد. این سیستم عامل حتی یک مد تاریک هم دارد که کار در فضاهای کم نور را برای دارندگان آیپد راحت تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی