ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم جدید homekit
تکنولوژی

سیستم جدید HomeKit اپل حالا از دوربین های مدار بسته و روترها نیز پشتیبانی می کند

سیستم خانه هوشمند اپل به نام HomeKit امسال از بسیاری دستگاه های جدید از جمله دوربین های مدار بسته و روتر ها پشتیبانی می کند. این شرکت بعد از معرفی این سیستم در سال 2014 ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۲۷

سیستم خانه هوشمند اپل به نام HomeKit امسال از بسیاری دستگاه های جدید از جمله دوربین های مدار بسته و روتر ها پشتیبانی می کند. این شرکت بعد از معرفی این سیستم در سال 2014 هر سال پس از درخواست سازندگان دستگاه های بیشتری را به لیست تحت پشتیبانی اش اضافه کرد. تغییرات امسال جای خالی بزرگی در صنعت امنیت خانگی را پر می کنند.

تصاویر دوربین مدار بسته بدون هزینه تا ده روز در iCloud ذخیره می شوند

پشتیبانی از دوربین های مدار بسته خانگی مانند دستگاه های ساخت لاجیتک و آرلو سال ها بود از طرف استفاده کنندگان HomeKit درخواست می شد. سیستم جدید HomeKit Video API به دوربین ها این امکان را می دهد تا تصویرشان را ابتدا به یک HomePod ارسال کنند تا قبل از فرستاده شدن به فضای ابری آنالیز شود. پس از آنالیز شدن ویدئو رمزگذاری شده و در iCloud بارگذاری می شود و می توانید تصاویرتان  را تا ده روز بدون پرداخت هزینه در آن نگهداری کنید.

سیستم جدید homekit

قابلیت پشتیبانی از روترها در سیستم جدید HomeKit نیز با استفاده از فایروال دستگاه ها را از دسترسی به تمام شبکه خانه منع می کند. مودم های Linksys، Eero و Spectrum از ابتدا این قابلیت را پشتیبانی می کنند.

به لطف یک پارچگی عمیقش با دستگاه های اپل، HomeKit همچنان یکی از ساده ترین راه های استفاده از سیستم های هوشمند در منازل است. اگر ساکنین منزل از آیفون استفاده کنند امکان کنترل دستگاه های هوشمند منزل از طریق سیری یا بسیاری برنامه های دیگر از جمله Home hub اپل وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی