ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدل موی جدید ترامپ

مدل موی جدید دونالد ترامپ سوژه خنده اهالی توییتر

در هفته ای که گذشت دونالد ترامپ از محدوده امن خود بیرون آمد و عاقبت تصمیم گرفت که مدل موی همیشگی اش را بعد از مدتی نسبتا طولانی تغییر دهد. روز یکشنبه همین هفته ترامپ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

در هفته ای که گذشت دونالد ترامپ از محدوده امن خود بیرون آمد و عاقبت تصمیم گرفت که مدل موی همیشگی اش را بعد از مدتی نسبتا طولانی تغییر دهد.

روز یکشنبه همین هفته ترامپ از ظاهر جدیدش در دیداری از پیش تعیین نشده از یک کلیسا در وین ویرجینیا رونمایی کرد. او ظاهرا به این کلیسا مراجعه کرده بود تا برای ۱۲ نفری که در جریان تیراندازی چند روز پیش ویرجینیا کشته شده بودند دعا کند.

این بار اما ترامپ به جای آنکه با سر و شکل همیشگی اش ظاهر شود (و موهای طلایی و نازکش را به یک طرف سرش شانه کند) در حالی قدم روی استیج گذاشت و کلاه سفید بیس بالش را از سر برداشت که موهایش را به مدل تازه ای شانه کرده بود و طولی نکشید که کاربران توییتر به مدل موی جدید ترامپ در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

از آنجایی که هضم این همه تغییر برای خیلی از افراد ساده نبود لطیفه های زیادی در رابطه با مدل موی جدید ترامپ در فضای مجازی ساخته شد و برخی موهای او را با موهای مایکل اسکات در فصل اول سریال The Office مقایسه کردند و برخی نیز از شباهت مدل موی جدید ترامپ به موهای Biff Tannen در بازگشت به آینده گفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mehran
    Mehran | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

    ترامپ چقدر حقوق بگیر داره اینجا ???

  • آریا
    آریا | ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

    مدل موهاش خیلی هم قشنگه. همه اینها به خاطر حسادته. موفقیت ترامپ تو سه سال به اندازه 30 سال دموکراتها بوده. یادمون نره رسانه ها و هالیوود در دست دموکراتها و گلوبالیستهاست. ولی نظر سنجی ها نشون میده این جماعت حسود باز هم شکست خوردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی