ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتحاد برندها و اینفلوئنسرها؛ تبلیغات در اینستاگرام برجسته‌ تر می‌ شوند

اگر از اینفلوئنسرها و تبلیغات اینستاگرام دل خوشی ندارید، خبر بدی برایتان داریم. اینستاگرام همان کاری که نباید انجام می‌داد را انجام داده و ابزاری در اختیار کسب و کارها قرار داده که زمینه فعالیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اگر از اینفلوئنسرها و تبلیغات اینستاگرام دل خوشی ندارید، خبر بدی برایتان داریم. اینستاگرام همان کاری که نباید انجام می‌داد را انجام داده و ابزاری در اختیار کسب و کارها قرار داده که زمینه فعالیت خود در این شبکه اجتماعی را گسترش دهند.

در پستی وبلاگی که ساعاتی پیش منتشر شد، اینستاگرام اعلام کرده که به زودی راه جدیدی پیش پای نهادهای تبلیغاتی می‌گذارد تا بتوانند از طریق اینفلوئنسرها محصولات خود را به معرض دید کاربران بگذارند. به گفته اینستاگرام با این کار «کسب و کارها فرصتی می‌یابند که قصه برند خود را برای مردم تعریف کرده و به مخاطبین بیشتری دسترسی پیدا کنند و تأثیر بزرگتری بر آنان بگذارند.»

تبلیغات اینستاگرام

پست وبلاگ اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرده که تبلیغات برندها حالا به طور رندوم در فید و استوری‌های کاربران به نمایش در خواهند آمد، حتی اگر کاربران صفحه اینفلوئنسرهای تبلیغ‌کننده یا صفحه خود برند را هم دنبال نکرده باشند. اگر چه این موضوع ابدا موضوع خوشایندی نیست و بسیاری را از فعالیت در محیط این شبکه اجتماعی دلزده می‌کند، اما بعضی متخصصان برندسازی این رویکرد تبلیغاتی اینستاگرام را صحیح و معتبر توصیف می‌کنند.

لیات وینگارتن، یکی از مدیران برند Old Navy که در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کند معتقد است که تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها می‌تواند به برندها اعتبار بخشیده و در جلب رضایت مردم موفق‌تر باشد. همچنین در این حالت نرخ تعامل کاربران در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بالاتر است و از سوی دیگر راحت‌تر می‌توان به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرد.

اما با تمام این اوصاف نمی‌توان منکر آن شد که افزایش تبلیغات در محیط اینستاگرام به معنای افزایش نارضایتی جمع قابل توجهی از کاربران این شبکه اجتماعی هم هست. مطمئنا تماشای تبلیغات در حالی که کنترلی روی آن‌ها ندارید، می‌تواند در درازمدت به موضوع آزاردهنده‌ای تبدیل شده و افول تدریجی شبکه اجتماعی اینستاگرام را رقم بزند. شما در مورد رویکرد جدید اینستاگرام چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aminsfg
    Aminsfg | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

    چرا تو یکی از اکانت ها من تبلبغات میاد ولی اون‌یکی نمیاد؟ راهی هست بشه حذف کرد تبلیغات رو؟

مطالب پیشنهادی