ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های چینی | برترین بازی هایی که در گوگل پلی حضور ندارند
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌ های اندرویدی که در گوگل پلی حضور ندارند

با پیشرفت بازار موبایل در چین و حضور جدی‌تر کمپانی‌های بزرگی مثل تنسنت و NetEase، گوگل پلی دیگر بهترین فروشگاه اندرویدی برای بازی‌ های گوشی نیست و هر از چندگاهی بازی‌هایی در TapTap (مارکت چینی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

با پیشرفت بازار موبایل در چین و حضور جدی‌تر کمپانی‌های بزرگی مثل تنسنت و NetEase، گوگل پلی دیگر بهترین فروشگاه اندرویدی برای بازی‌ های گوشی نیست و هر از چندگاهی بازی‌هایی در TapTap (مارکت چینی اپلیکیشن‌ها) منتشر می‌شود که حتی نمونه مشابهش را در اپ استور هم نمی‌توانیم پیدا کنیم.

موبایل گیمینگ در چین محبوبیت زیادی دارد و کمپانی‌های چینی قبل از انتشار جهانی عناوین‌شان، آن‌ها را در یک فروشگاه داخلی مثل TapTap عرضه می‌کنند تا از کیفیت کار مطمئن شده و سپس به سراغ بقیه بازارها بروند. همین اتفاق باعث شده تا خیلی از بازی‌های خوش ساخت همچنان به گوگل پلی راه پیدا نکنند.

حالا این مسئله را به بازی‌هایی که از پلی استور حذف شده‌اند اضافه کنید تا متوجه شوید که چه بازی‌های خوبی در فروشگاه گوگل حضور ندارند. در مطلب پیش‌رو به سراغ همین دو سوژه رفته‌ایم؛ بازی‌ های چینی که هنوز به گوگل پلی راه نیافتاده‌اند و عناوین جذابی که دیگر از طریق این مارکت قابل دریافت نیستند.

چگونه بازی‌ های چینی را دانلود کنیم؟

اما قبل از هر چیزی بیایید ابتدا ببینیم که چگونه باید بازی‌ های فروشگاه TapTap را دانلود کرده و نصب کنیم. برای دانلود بازی روی اندروید ابتدا باید مارکت چینی TapTap را دانلود کنید. در مرحله بعد اسم بازی‌ها را جستجو کرده و به راحتی هر کدام را که خواستید بگیرید. فقط یک نکته: برای بازی‌های کمپانی تنسنت باید یک مرحله بیشتر پیش بروید.

بعد از دانلود هر کدام از این عناوین، بازی‌ها از شما می‌خواهند تا با اکانت وب سایت QQ یا اکانت وی چت وارد شوید. پیشنهاد می‌کنیم یک اکانت وی چت بسازید، نهایت چند دقیقه طول می‌کشد و بعد از اتمام کارتان دسترسی‌های برنامه را ببندید.

Tom and Jerry


Tom and Je
سبک: معمایینیاز به اینترنت: بله

تام و جری به‌خاطر اتفاقات کامیک‌گونه‌ای که موش و گربه داستان برای هم رقم می‌زدند تا این اندازه توانست دلنشین باشد و بازی Tom and Jerry را باید اقتباسی آبرومند از این کارتون بنامیم، چون سازنده موفق شده همین حس و حالی که همیشه در قالب تلویزیون دیده بودیم را حالا با موبایل تجربه کنیم.

در بازی چینی Tom and Jerry گربه به دنبال موش‌ است، موش برای یافتن پنیر از دست او فرار کرده و در این بین هر چیزی که دم دستش می‌آید را به سمت گربه پرتاب می‌کند تا شاید بتواند سالم به خانه‌اش برسد؛ آن تعقیب و گریز جذاب و بلاهایی که تام و جری در کارتون سر هم می‌آورند، در Tom and Jerry نیز دیده می‌شود.

Tom and Je

البته با یک تفاوت: در اینجا یک موش وجود نداشته و چند موش در برابر یک گربه قرار می‌گیرند. بازی تا حدی به Identify شباهت دارد و در جریان هر مسابقه چهار موش و یک گربه حضور دارند. موش‌ها باید پنیرها را به دست بیاورند و گربه نیز باید موش‌ها را بگیرد، آن‌ها را به یک موشک بسته و به هوا بفرستد تا دیگر برنگردند.

هر کسی زودتر بتواند وظیفه‌اش را انجام بدهد، برنده می‌شود. Tom and Jerry تازه هفته پیش منتشر شد و در این مدت کوتاه نزدیک به یک میلیون دانلود فقط در فروشگاه TapTap را تجربه کرد. با توجه به سابقه کمپانی NetEase، ناشر بازی‌ های معروف Rules of Survival و LifeAfter، احتمالا به زودی شاهد انتشار نسخه انگلیسی بازی در گوگل پلی هم خواهیم بود.

Naruto Ultimate Storm


Naruto Ultimate Storm
سبک: مبارزه‌انیاز به اینترنت: بله

ناروتو یکی از پرکارترین انیمه‌های بازار موبایل است و تقریبا برای هر سبکی یک نماینده دارد؛ استراتژی، کارتی و حالا با بازی چینی Naruto Ultimate Storm این شخصیت اکشن دو و نیم بعدی شبیه به «شورش در شهر» را هم تجربه می‌کند. بازی روندی ساده دارد؛ در تمام مرحله‌ها باید هر کاراکتری که جلوی‌ راه‌تان قرار گرفته را از بین ببرید. حالا با مشت و لگد یا قدرت‌هایی که کاراکتر اصلی به دست آورده است. چون تنسنت، ناشر پابجی موبایل، وظیفه انتشار بازی را به‌عهده گرفته احتمالا Naruto Ultimate Storm در غرب هم منتشر شود.

Ace Force


Ace Force
سبک: شوترنیاز به اینترنت: بله

Ace Force و Swordman X Mobile در انحصار TapTap هستند اما برخلاف سه بازی چینی قبلی، هنوز به مرحله انتشار نهایی نرسیده‌اند و سازنده هر از چند گاهی فقط تست بتای آن‌ها را آغاز می‌کند. در حال حاضر هم هیچگونه تستی در جریان نیست و فعلا نمی‌توان بازی‌ها را دانلود کرد اما هر دو آن‌قدر مورد انتظار هستند که تصمیم گرفتیم کمی پارتی بازی کنیم و نگاهی به آن‌ها بیاندازیم.

اول از همه Ace Force که نخستین کلون با کیفیت از اوورواچ است. Ace Force یک شوتر قهرمان محور بوده و پیش از شروع هر مبارزه می‌توانید از بین قهرمان‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. نکته اینجاست هر شخصیت دارای توانایی‌های خاص خودش است و همین مسئله باعث شده تا تک تک نبردها رنگ و بویی متفاوت به خودشان بگیرند.

Swordman X Mobile


سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

اگرچه در بقیه کشورها Swordman X Mobile خیلی شناخته شده نیست ولی در چین بازی سر و صدای زیادی به پا کرده و جزو مورد انتظارترین آثار فروشگاه TapTap است. به دو علت: گرافیک بالا که به لطف موتور قدرتمند آنریل انجین ۴ ممکن شده و البته داستانی متفاوت که سازنده می‌خواهد از سبک بتل رویال روایت کند.

برخلاف بقیه عناوین بتل رویال که در آن با جنگ‌‌افزارهای پیچیده می‌جنگید، در بازی چینی Swordman X Mobile این شمشیر و مشت است که نتیجه جنگ را مشخص می‌کند. سازنده با سفر در گذشته و اضافه کردن کمی عنصر تخیل از فیلم‌های قدیمی چینی، سعی کرده بالاخره یک تجربه متفاوت‌تر از بتل رویال ارائه بدهد. بازخوردها که خیلی مثبت بوده باید تا انتشار نهایی صبر کنیم.

Fortnite


سبک: اکشن - بتل رویالنیاز به اینترنت: بله

فورتنایت وضعیتی کاملا متفاوت با بقیه بازی‌ های لیست دارد. دارک نایت به‌خاطر سیاست‌های گیم‌لافت از گوگل پلی حذف شد و بازی‌ های تام و جری، ناروتو و حمله به غول هم چون ناشرشان چینی بود سازنده در ابتدا تصمیم گرفت تا آن‌ها را در فروشگاه TapTap منتشر کند. فورتنایت هیچکدام از این شرایط را نداشت و باز سازنده دور گوگل پلی را خط کشید. چرا؟ به‌خاطر یک مشت دلار.

گوگل پلی ۳۰ درصد از درآمد بازی‌ها را برای خودش برمی‌دارد و اپیک گیمز هم در حرکتی اعتراضی فورتنایت اندروید را در پلی استور منتشر نکرد. بنابراین کاربران دیوایس‌های اندرویدی اگر خواستند بازی را تجربه کنند باید لانچر نسخه اندروید را دریافت کرده و از طریق آن دیتا را بگیرند. اینکه این حرکت چه‌قدر به ضرر اپیک گیمز تمام شده مشخص نیست.

چون برخلاف نسخه iOS گزارشات دقیقی از فروش فورتنایت اندروید در دسترس قرار ندارد. با این حال تحلیل‌گران سال گذشته پیش‌بینی کرده بودند ک با عرضه نشدن فورتنایت روی پلی استور، گوگل بیش از ۵۰ میلیون دلار از دست می‌دهد. فورتنایت اثری در سبک بتل رویال است و مشابه بقیه عناوین این سبک، در هر نبرد ۱۰۰ نفر با یکدیگر می‌جنگند تا در نهایت یک نفر یا یک تیم زنده باقی بماند.

The Dark Knight Rises


بازی چینی
سبک: اکشننیاز به اینترنت: خیر

چه کسی باورش می‌شود گیم‌لافت «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) را هفت سال پیش ساخته باشد؟ البته ضعف‌های گیم‌پلی و مشکلات تکنیکی مانع این شدند که بازی به موفقیت‌های بزرگی برسد اما گرافیک عالی و پیاده‌سازی نصف و نیمه ویژگی‌های بلندپروازنه کافی بودند تا شوالیه تاریکی برمی‌خیزد یکی از کارهای شاخص گیم‌لافت لقب بگیرد.

در شوالیه تاریکی برمی‌خیزد نقش بتمن و کت‌وومن را دارید، می‌توانید با شنل بتمن پرواز کنید و به کمک گجت‌های مختلف هم دشمنان را راحت‌تر از پا در بیاورید؛ بازی روی کاغذ ایده‌های خوب و متنوعی داشت ولی مشابه بازی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2) نتوانست این وزنه سنگینی که انتخاب کرده بود را کاملا بلند کند.

در همان زمان انتشار از The Dark Knight Rises به عنوان اثری یاد می‌شد که صرفا یک تجربه خیلی جمع‌وجورتر و ضعیف‌تر از بتمن‌های کنسولی ارائه می‌دهد. هرچند مسئله اینجاست همین «تجربه جمع‌وجورتر و ضعیف‌تر از بتمن‌های کنسولی» چیزی نیست که زیاد روی تلفن‌های هوشمند ببینیم و به‌ همین خاطر با وجود تمام مشکلات، بازی ارزش دانلود کردن را دارد.

The Amazing Spider-Man 2


بازی چینی
سبک: اکشننیاز به اینترنت: خیر

صحبت از مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شد، این بازی عمر خیلی بیشتری از The Dark Knight Rises داشت اما بالاخره چند ماه پیش گیم‌لافت آن را از فروشگاه‌ها حذف کرد. نسبت به بقیه بازی‌ های مرد عنکبوتی گوشی، در اینجا آزادانه‌تر به گشت و گذار در شهر می‌پردازید و در تعریفی خیلی خلاصه بازی کنسولی‌ترین تجربه از اسپایدرمن روی تلفن‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. برای دانلود مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و The Dark Knight Rises می‌توانید اسم بازی را در گوگل جستجو کرده و فایل نصب آن‌ها را از سایت‌ها بگیرید.

Eternal Frontier


بازی چینی
سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

Eternal Frontier یک بازی شوتر دوم شخص سبک موبا محسوب می‌شود که توسط شرکت محبوب چینی NetEase ساخته شده است. سبک موبا به بازی‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها باید با کمک هم‌تیمی‌ها خود در مقابل دشمنان مقاومت کنید، درست مانند بازی‌هایی از جمله لیگ آو لجندز و دوتا 2.

گرافیک Eternal Frontier به خوبی طراحی شده و به محض شروع بازی جذب آن خواهید شد. انیمیشن‌های بازی نیز بسیار خوب طرحی شده‌اند و هنگام تیراندازی‌ها، تعقیب و گریز و انفجارها جلوه خاصی به بازی می‌دهند.

بازی شامل دو حالت اصلی می‌شود. در حالت PvP مجموعه‌ای از ماموریت‌ها به بازیکنان ارائه می‌شود که باید آن‌ها را تکمیل کرد و حالت PvE اساسا همان بتل رویال است. با این حال یکی از مشکلات اصلی بازی، زبان چینی آن است که هرچند پس از آشنا شدن با کنترل‌ها، چندان مشکل ساز نخواهد شد.

Honor of Kings


بازی چینی
سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

توسعه دهندگان چینی علاقه خاصی به بازی‌ های سبک موبا دارند! Honor of Kings نیز بازی Moba دیگری است که توسط تنسنت ساخته شده و سال 2015 به عنوان یکی از اولین بازی‌های سبک موبا منتشر شد اما همچنان برای ساخت آن از League of Legends الهام گرفته شده است.

بازی حالت‌های مختلفی را شامل می‌شود اما در تمام آن‌ها بازیکنان نقش یک قهرمان را به عهده دارند و باید سایر دشمنان را از بین ببرند. همچنین هر قهرمان بازی دارای ویژگی‌ها و قدرت‌های منحصر به فرد خود است و به مرور زمان می‌توانید شخصیت‌های جدیدی را باز کنید. بنابراین یکی از چالش برانگیزترین نکات بازی، شخصیت‌های آن محسوب می‌شود.

حالت‌های بازی در قالب نبردهای 5 نفره، 3 نفره و همچنین تک نفره ارائه می‌شود که تمام آن‌ها یک تجربه هیجان انگیز و چالش برانگیز را ارائه می‌کنند.

نکته مهم دیگری که در بازی Honor of Kings می‌توان از آن به عنوان یک نکته مثبت مهم یاد کرد، آهنگسازی آن است که نام آهنگساز بزرگی چون هانس زیمر افسانه‌ای را به همراه دارد.

Anipop


بازی Anipop
سبک: پازلنیاز به اینترنت: خیر

Anipop از آن دسته بازی‌های ساده و آرامش بخشی محسوب می‌شود که توسط استودیو Happy Elements ساخته شده و می‌تواند بسیار اعتیاد آور ظاهر شود و حتی در طول روز چندین ساعت از وقت خود را صرف آن کنید.

احتمالا هنگام مشاهده کردن تصاویر بازی متوجه خواهید شد که در Anipop باید به همان سبک معمول و همیشگی این سبک، بلوک‌های هم رنگ را کنار یکدیگر قرار دهید تا امتیازات بیشتری کسب کنید. با این حال بیش از 400 مرحله مختلف در این بازی قرار داده شده تا تجربه آن به مرور زمان خسته کننده نشود.

شاید در ابتدا بازی شبیه به Candy به نظر برسد که آن بازی نیز یکی از محبوب‌ترین‌ها در این سبک محسوب می‌شود اما به مرور زمان متوجه خواهید شد که تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد.

طراحی بازی نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی طراحی شده تا زبان چینی آن چندان مورد توجه قرار نگیرد.

Game for Peace


سبک: اکشن - بتل رویالنیاز به اینترنت: بله

پس از اینکه چین در سال 2017 سرورهای بازی پابجی موبایل را مسدود کرد، بازی Game for Peace که در برخی موارد با نام Peacekeeper Elite نیز شناخته می‌شود روی کار آمد.

گیم پلی بازی اساسا همان پابجی است اما طراحی آن اکنون سبک چینی را به خود گرفته است. به عنوان مثال در مکان‌های بازی بسیاری از علائم مربوط به کشور چین، مانند اژدها دیده می‌شود و حتی بازیکنان تحت عنوان یکی از «نیروهای حافظ صلح چین» وارد بازی می‌شود. با این حال گیم پلی بسیار خوب ساخته شده و چندان مشکلی در آن وجود ندارد.

هرچند بازی کاملا رایگان است اما نسبت به سایر بازی‌ های سبک بتل رویال، در Game for Peace توجه چندان زیادی روی خریدهای درون برنامه نشده است. البته که این دسته از معاملات درون برنامه همچنان وجود دارند اما شاید هیچ نیازی به استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

اگر طرفدار بازی‌ های سبک بتل رویال و به ویژه پابجی هستید، می‌توانید Game for Peace را به عنوان یک تجربه کاملا متفاوت تجربه کنید. یا از آن خوشتان خواهد آمد یا بازی ارائه شده چندان باب میل شما نخواهد بود!


CrossFire : Legend


سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

CrossFire : Legend به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌ های شوتر اول شخص موبایل محسوب می‌شود که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

این بازی که توسط تنسنت یکی از موفق‌ترین توسعه ‌دهندگان بازی‌ های موبایل جهان ساخته شده، احتمالا در ابتدا، بسیاری از افراد را یاد بازی معروف و محبوب کانتر استرایک (Counter-Strike) بیندازد که در کنار آن حالت بتل رویال را نیز شامل می‌شود.

Smilegate دیگر استودیو توسعه دهنده این بازی را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کرده و نکته جالب اینکه پورت موبایل بازی که توسط تنسنت ساخته شده، به هیچ وجه از نظر گیم پلی نسبت به نسخه رایانه آن افت نکرده است و همچنان به عنوان یک شوتر تجربه هیجان انگیزی را به بازیکنان ارائه می‌کند.

با توجه به اینکه هم اکنون بازی‌ های بسیار موفقی مانند فورتنایت و پابجی یا حتی کال آف دیوتی موبایل در سبک بتل رویال منتشر شده‌اند، اگر از عناوین فعلی این سبک خسته شده‌اید، می‌توانید CrossFire: Legend را تجربه کنید که شاید به همان اندازه هیجان انگیز است.

Battle of Balls


بازی Battle of Balls
سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

بازی‌ های چینی به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا می‌کنند و Battle of Balls هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های سبک رقابتی جهان محسوب می‌شود که توسط Giant Network ساخته شده و بیش از 600 میلیون بازیکن دارد!

بازی همچنین به شیوه بسیار خلاقانه و سرگرم کننده‌ای ساخته شده و در آن می‌توانید به صورت همزمان با چندین بازیکن دیگر از سراسر جهان رقابت کنید. در Battle of Balls همانطور که از نام آن نیز تقریبا مشخص است، بازیکنان در قالب توپ‌های مختلفی وارد بازی می‌شوند و توپ‌ها بزرگتر می‌توانند توپ‌ها کوچک‌تر را تسخیر کنند. با این وجود همیشه باید از توپ‌های بزرگتر فرار کنید و به سمت توپ‌های کوچک‌تر بروید. یک ایده فوق‌العاده برای یک بازی رقابتی!

Harry Potter Magic Awakened


سبک: نقش آفرینینیاز به اینترنت: خیر

چینی‌ ها از بزرگترین طرفداران بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که حتی برای ساخت آن‌ها به سراغ شخصیت معروف هری پاتر و دنیای جادوگری رفته‌اند. بازی Harry Potter Magic Awakened که یکی از جدیدترین بازی‌ های چینی محسوب می‌شود یک بازی کارتی سبک نقش آفرینی است که به طور مشترک توسط استودیو برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) و Netease Games توسعه داده شده.

در این بازی به عنوان یک دانشجوی جدید وارد مدرسه جادوگری هاگوارتز خواهید شد تا ماجراجویی مرموز خود را با سایر همراهان خود آغاز کنید. در بازی برخی شخصیت‌ها آشنا این سری نیز حضور دارند و به طور کلی داستان آن ارتباط زیادی با سری کتاب یا فیلم‌های Harry Potter دارد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که Harry Potter Magic Awakened هم اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی های چینی موبایل محسوب می‌شود که تجربه آن کاملا پیشنهاد می‌شود.

Fantasy Westward Journey


بازی چینی
سبک: نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

Fantasy Westward Journey از محبوب‌ترین بازی‌های MMORPG یا «نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده» چین است که توسط NetEase برای گوشی‌های اندروید توسعه یافته و تمام عناصر اصلی سبک نقش آفرینی را حفظ کرده است.

طرفداران بازی‌ های نقش آفرینی در بین عناوین ساخته شده توسط شرکت‌های چینی، بازی‌ های بسیار خوبی مانند Fantasy Westward Journey را پیدا خواهند کرد که حکم جواهر دارند و اگر زبان چینی این بازی‌ها را فراموش کنیم، کیفیت بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای دارند. استودیو چینی NetEase که این بازی را ساخته، تاکنون بازی‌ های بسیار خوب دیگری در سبک بتل رویال منتشر کرده است، بنابراین از نظر سازنده بازی هیچ نگرانی وجود ندارد.

بازی اولین بار برای ویندوز منتشر شد و از همان زمان یکی از محبوب‌ترین بازی های چینی بوده است و عرضه آن برای اندروید و آیفون در سال 2015 نیز باعث شد تا به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های موبایل تبدیل شود.

Fantasy Westward Journey یک عنوان MMORPG کلاسیک محسوب می‌شود که جهان بسیار بزرگ و گسترده‌ای دارد. در آن می‌توانید به صورت آزادانه در دنیای بازی گردش کنید و با عناصر و شخصیت‌های مختلفی تعامل داشته باشید.

Doula Continent: Soul Master Duel


بازی Doula Continent: Soul Master Duel
سبک: ماجراجویینیاز به اینترنت: بله

Doula Continent: Soul Master Duel بازی چینی دیگری در سبک ماجراجویی با طراحی سه بعدی است که همچنین یک از محبوب‌ترین بازی های چینی محسوب می‌شود.

از جمله ویژگی‌های اصلی Doula Continent: Soul Master Duel می‌توان به جهان باز گسترده آن اشاره کرد که به صورت سه بعدی طراحی شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. بازی توسط موتور گرافیکی پیشرفته‌ای ساخته شده، بنابراین مکان‌های با کیفیت بسیار زیادی در آن ارائه شده که بازیکنان می‌توانند در طول بازی از آن‌ها بازدید کنند.

شخصیت‌ها متنوعی در بازی حضور دارند که می‌توانید گزینه مدنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید و با استفاده از سلاح‌ها در حالت‌های مختلفی با حریفان خود مبارزه کنید. همچنین می‌توانید به جنگل درون بازی بروید تا به شکار هیولاها بپردازید و امتیازات بیشتری کسب کنید.

به طور کلی اگر به بازی‌ های سبک ماجراجویی قدیمی مانند Final Fantasy علاقه‌مند هستید، تجربه بازی Doula Continent: Soul Master Duel نیز می‌تواند برای شما هیجان انگیز و جذاب باشد.

GUNDAM COMANDER


بازی چینی
سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

Gundam Comander بازی مبارزه‌ای اکشن سه بعدی است که بسیاری از عناصر سبک مِکا (Mecha) را در خود جای داده است. در سبک Mecha هدف اصلی روی ربات‌هایی است که توسط انسان‌ها کنترل می‌شوند یا بهتر است بگوییم ربات‌ها به جای انسان‌ها نقش آفرینی می‌کنند، بنابراین در بازی Gundam Comander نیز بازیکنان در نقش ربات‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

بازی شامل سیستم‌های نبرد مختلفی می‌شود که در آن‌ها می‌توانید با دشمنان خود به سبک‌های مختلفی مبارزه کنید و همچنین حالت داستانی نیز در آن وجود دارد که تجربه تمام آن‌ها به نوبه خود یک چالش محسوب می‌شود.

در بازی Gundam Comander همچنین می‌توانید ربات خود را به صورت کامل طراحی و شخصی سازی کنید تا همانطور که می‌خواهید در نبردها به مبارزه با سایر ربات‌ها بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Pooyan
    Pooyan | ۲۷ دی ۱۳۹۹

    من از هیچ جایی نتوانستم دانلود کنم چیکار کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی