ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوبر
خودرو

اوبر با لحاظ کردن امتیاز رانندگان به مسافران، سرویس دهی به مشترکین بدرفتار را متوقف می کند

اوبر اخیرا با انتشار اطلاعیه ای در وبسایت خود اعلام کرده از این به بعد امتیازهای داده شده به مسافرین توسط رانندگان را ارزیابی می کند. پس از ارزیابی، اوبر از خدمت رسانی به مشترکینی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

اوبر اخیرا با انتشار اطلاعیه ای در وبسایت خود اعلام کرده از این به بعد امتیازهای داده شده به مسافرین توسط رانندگان را ارزیابی می کند. پس از ارزیابی، اوبر از خدمت رسانی به مشترکینی که امتیازهایشان به طور قابل ملاحظه ای کمتر از میانگین کل شهر باشد، خودداری خواهد کرد.

این قابلیت فعلا در ایالات متحده و کانادا فعال شده و کاربران اوبر در این کشورها باید مراقب رفتارهای خود در داخل خودرو باشند. کیت پارکر (Kate Parker) مدیر بخش امنیت و نوآوری اوبر در اطلاعیه منتشر شده گفته:

مسئولیت مثل احترام مثل یک جاده دو طرفه است. مدت هاست رانندگان ملزم هستند حداقل امتیازهای لازم را که ممکن است از شهری به شهر دیگر متغیر باشند، کسب کنند. اگر چه انتظار ما بر این است که تنها تعداد کمی از مشترکین تحت تاثیر سیاست غیرفعال شدن حساب به دلیل امتیاز کم قرار گیرند، اما این گام درستی است که باید برداشته شود.

پیش از این اوبر در حال اجرای رویه مشابهی برای رانندگان حاضر در ناوگان خود بوده است. اسنادی که در سال 2015 به بیرون درز کردند حکایت از آن دارند که حساب رانندگان حائز امتیازی کمتر از 4.6 (از حداکثر 5 امتیاز ممکن)، مسدود می شود.

اوبر درباره حداقل امتیاز لازم برای ادامه سرویس دهی به مشترکین خود حرفی به میان نیاورده، اما یکی از سخنگویان این شرکت گفته هر مشترکی که در معرض خطر حذف دسترسی باشد، چند اخطار از طریق اعلان دریافت کرده و فرصت هایی برای بهبود امتیاز به وی داده می شود. علاوه بر این نکات و پیشنهاداتی نیز در راستای بهبود رفتارها و افزایش امتیاز در اختیار این دسته از مشترکین گذاشته می شوند.

اوبر

اقدام جدید اوبر بخشی از چارچوب های بازبینی شده این کمپانی محسوب گشته و کاربران باید در اپلیکیشن توافق خود را با آن اعلام کنند. کارشناسان معتقدند با این اقدام امنیت در پلتفرم اوبر ارتقا یافته و از حقوق رانندگان نیز حفاظت خواهد شد.

uber-will-ban-riders-who-receive-low-ratings-from-drivers (1)

ناگفته نماند کاربرانی که به دلیل بدرفتاری در داخل خودروهای اوبر امتیاز ضعیفی کسب کنند، از سرویس های دیگری مثل Eats و JUMP نیز محروم خواهند شد. این دو سرویس به ترتیب برای سفارش غذا و به اشتراک گذاری اسکوترهای برقی کاربرد دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی