ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابرت داونی جونیور
علمی

رابرت داونی جونیور با ربات ها به جنگ تغییرات اقلیمی می رود

رابرت داونی جونیور اعلام کرده که می خواهد با کمک هوش مصنوعی زمین را از آینده شومی که ممکن است به خاطر تغییرات اقلیمی در انتظارش باشد نجات دهد. وی که در یکی از کنفرانس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

رابرت داونی جونیور اعلام کرده که می خواهد با کمک هوش مصنوعی زمین را از آینده شومی که ممکن است به خاطر تغییرات اقلیمی در انتظارش باشد نجات دهد.

وی که در یکی از کنفرانس خبری آمازون حضور یافته بود از آغاز به کار سازمانی خبر داد که قصد دارد با کمک ربات های و تکنولوژی های پیشرفته به جنگ تغییرات اقلیمی برود:

ما قطعا با کمک ربات ها و تکنولوژی میتوانیم سیاره زمین را به میزان چشمگیری (اگر نگوییم کاملا) ظرف یک دهه پاک کنیم.

این گروه که داونی جونیور تحت عنوان ائتلاف ردپا از آن یاد کرده قرار است که از ماه آینده کار خود را شروع کند. البته داونی در مورد اینکه می خواهد از چه تکنولوژی هایی برای این منظور کمک بگیرد یا اینکه شرکا، سرمایه گذاران و مشاورانش چه افرادی هستند حرفی به میان نیاورد.

تغییرات اقلیمی

سازمان تحت نظر داونی پیشتر وبسایتی هم به آدرس FootprintCoalition.com راه اندازی کرده که از بازدیدکنندگانش به خاطر مراقبت از مادر زمین تشکر می کند و یک فرم ثبت نام نیز در صفحه نخست آن قرار دارد که در صورت پر کردن خبرنامه هایش را برای کاربران ارسال می کند.

داونی در جریان کنفرانس آمازون از خود با نام کابوس ردپای کربنی یک مرد یاد کرد و اظهار داشت که این ایده در جریان میزگردی به ذهنش خطور کرده که پیشتر با حضور جمعی از کارشناسان امر برگزار شد.
این خبر در جریان کنفرانس re:MARS آمازون در لاس وگاس اعلام شد که در آن سخنران ها پیرامون آینده هوش مصنوعی و پیامدهای آن می پردازند.

با ادامه روند فعلی گرمایش زمین جان یک میلیارد نفر در خطر جدی قرار دارد

پیش بینی ها از پیامدهای ناگوار تغییرات اقلیمی روی زمین مرتبا بد و بدتر می شوند. در گزارشی که ماه گذشته توسط یک گروه استرالیایی منتشر شد از تغییرات اقلیمی با نام «تهدید موجودیت» یاد شده و در آن هشدار داده شده که با ادامه روند فعلی گرمایش زمین جان یک میلیارد نفر از جمعیت این سیاره در خطر قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    ?????

  • percy jackson
    percy jackson | ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

    دیگه رسما داره تونی استارک میشه

مطالب پیشنهادی