ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی The Division 2 را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنید

از امروز تا ۳ تیر می‌توانید هنگام خرید بازی The Division 2 تا ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنید. نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این کنسول با تخفیف ۴۰ درصدی و نسخه پی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

از امروز تا ۳ تیر می‌توانید هنگام خرید بازی The Division 2 تا ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این کنسول با تخفیف ۴۰ درصدی و نسخه پی سی بازی هم با تخفیف ۳۳ درصدی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که نسخه پی سی The Division 2 روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده است.

دیویژن 2 که چند ماهی از عرضه آن می‌گذرد، توانست بااعمال تغییراتی در ساختار گیم‌پلی نسخه پیش رضایت تعداد زیادی از منتقدان و کاربران را کسب کند. داستان بازی این بار در شهر واشنگتن رخ می‌دهد و مانند گذشته با گروه‌های متفاوتی طرف هستیم که آرامش کشور را بهم زده و حال شما وظیفه دارید به همراه سایر ماموران دیویژن، مناطق تحت کنترل آن‌ها را پس بگیرید.

The Division 2

مراحل دیویژن 2 را می‌توان به صورت تنهایی یا با حضور دیگر کاربران انجام داد. بخشی به نام دارک‌زون هم در این عنوان حضور دارد که در آن‌ کاربران برای به دست آوردن منابع و غارت بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. منابع بخش دارک‌زون بسیار بیشتر از محیط‌های معمولی است اما به دلیل رقابت بالا برای به دست آوردن همین منابع، کار شما مشکل‌تر خواهد بود.

جدا از این موارد، یوبیسافت پیش از این قول داده بود که با انتشار پیوسته محتوای جدید برای مدتی طولانی به پشتیبانی از دیویژن 2 ادامه خواهد داد. در همین راستا قرار است طی کنفرانس یوبیسافت در E3 2019 از محتوای جدید دیویژن 2 رونمایی شود. جدا از معرفی محتوای جدید برای این بازی، باید منتظر نمایش‌هایی از بازی‌هایی مثل Watch Dogs Legion و Rainbow Six Quarantineهم باشیم.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی