ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس 5G در ایتالیا
تکنولوژی

سرویس 5G در ایتالیا راه اندازی شد

ودافون ایتالیا، روز گذشته از راه اندازی سرویس 5G در پنج شهر این کشور خبر داد. سرویس 5G در مرحله نخست در شهرهای میلان، تورین، Bologna، رم و ناپل آغاز به کار کرد و گفته می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

ودافون ایتالیا، روز گذشته از راه اندازی سرویس 5G در پنج شهر این کشور خبر داد.

سرویس 5G در مرحله نخست در شهرهای میلان، تورین، Bologna، رم و ناپل آغاز به کار کرد و گفته می شود ودافون از تجهیزات نوکیا و هواوی برای راه اندازی این سرویس استفاده کرده است.

این شرکت مخابراتی که در اصل بخشی از گروه ودافون انگلستان است ابراز امیدواری کرده که ظرف یک سال آینده حدود ۴۵ تا ۵۰ شهر دیگر را تحت پوشش شبکه ارتباطی نسل پنج قرار می دهد. آلدو بیسیو مدیرعامل ودافون ایتالیا در این باره گفت که تکنولوژی 5G این شرکت تا سال ۲۰۲۱ به بیش از صد شهر می رسد.

برای راه اندازی این شبکه از تجهیزات هواوی استفاده شده است

بیسیو همچنین اعلام داشت که ودافون اولین شرکت مخابراتی است که تکنولوژی تجاری 5G را در ایتالیا راه اندازی می کند با این حال پیش بینی می کند که رقابت از سوی دیگر اپراتورهای این کشور از جمله TIM و Fastweb طی ماه های آینده شدیدتر شود.

سرویس 5G در ایتالیا

همزمان با راه اندازی 5G ودافون سه اسمارت فون جدید را هم در اختیار مشترکانش می گذارد تا بتوانند از امکانات این سرویس استفاده نمایند: شیائومی می میکس 3 5G، ال جی وی ۵۰ تینکیو 5G و سامسونگ گلکسی S10 5G.

ودافون همچنین امیدوار است که سرویس 5G خود را ظرف یک ماه آینده در اسپانیا راه اندازی کند. این شرکت اعلام نموده مادرید، بارسلون، سویل، مالاگا، بیلبائو و والنسیا اولین شهرهایی هستند که تحت پوشش 5G قرار می گیرند.

سرویس 5G ودافون ماه آینده در اسپانیا راه اندازی می شود

سال گذشته اسپانیا پیاده سازی شبکه 5G در این شش شهر را آغاز کرد و آنطور که ودافون گفته برای این منظور از تجهیزات هواوی و اریکسون استفاده شده است.

ودافون همچنین خبر داده که شبکه تجاری 5G خود را به زودی در هفت شهر دیگر انگلستان ارائه می کند و دسترسی به آن، هم برای مصرف کنندگان نهایی و هم سازمان ها فراهم می گردد. اپراتو ودافون همچنین این نوید را داده است که سرویس رومینگ 5G خود را به زودی در کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا و اسپانیا ارائه میکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • رضا
    رضا | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    برای ما که همونم قطع کردم ://

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

    حداقل چند سال طول میکشه که زیرساخت هاش اجرا شه و چند سالم طول می کشه که مردم موبایل 5جی بخرن، مخصوصا در کشور ما، هیچ فایده ای نداره آوردن این تکنولوژی، تا زمانیکه زیرساخت لازم برای ارائه سرعت های فوق بالا درست نشه، هیچ فایده ایی نداره، درست مثل 4جی که الان داریم ولی سرعتش 3جی هم نیست

  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

    کشورای دیگه 5G راه میندازن. اونوقت مسئولین ما هنوز تو فکر این هستن که چطور دسترسی ملت به تکنولوژی رو محدود و جوونا رو ناامیدتر و عصبی‌تر از قبل کنن!
    ما که جوونیمون به چاک رفت. ولی خدا یه جو عقل بده به مسئولین ما.

    • Reza Asadi
      Reza Asadi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

      دوست عزیز غر زدن و توهین به مسئولان نشان دهنده باسوادی نیست...اگر اخبار رو دنبال کنین متوجه میشین که در ایران هم برنامه ریزی کردن برای اجرای 5جی...در ضمن کشورای توسعه یافته هنوز که در حال اجرا نیستن...حداقل یکی دو سال دیگه طول میکشه بتونن اجرا کنن

      • hassan13766
        hassan13766 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

        کشور ما اگه هواوی نبود ۴g و ۳g هم نداشتیم

مطالب پیشنهادی