ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروسازی ریوین
تکنولوژی

وانت های الکتریکی ریوین قادر به شارژ یکدیگر خواهند بود

مدیرعامل شرکت خودروسازی ریوین تایید کرده وانت های الکتریکی ساخت این کمپانی قادر به شارژ یکدیگر خواهند بود، در نتیجه صاحبان وانت مدل R1T خواهند توانست شارژ خودروهایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. «آر ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۰

مدیرعامل شرکت خودروسازی ریوین تایید کرده وانت های الکتریکی ساخت این کمپانی قادر به شارژ یکدیگر خواهند بود، در نتیجه صاحبان وانت مدل R1T خواهند توانست شارژ خودروهایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

«آر جی اسکارینج»، مدیرعامل ریوین در مصاحبه ای با The Drive گفته:

«حتی اگر حداکثر مسافت قابل پیمایش خودروهای ما هم برایتان کافی نباشد، امکان اضافه کردن بسته های اضافی باتری وجود دارد. علاوه بر این قابلیت شارژ ریوین به ریوین هم در بسیاری شرایط کاربردی خواهد بود. با این حال همیشه محدودیت های طبیعی وجود دارند، همانطور که در قطب پمپ بنزین پیدا نمی شود، ایستگاه شارژی هم وجود نخواهد داشت»

خودروسازی ریوین

این قابلیت به لیست بلند بالای وعده های خودروسازی ریوین درباره محصولات جدیدش که قرار است سال 2020 عرضه شوند می افزاید. راهکارهای جدید این شرکت می توانند خودروهایشان را به انتخابی جذاب برای طرفداران سفر به مناطق دور افتاده تبدیل کنند؛ زیرا با معرفی این قابلیت جدید، گروه ها می توانند یکی از وانت های ریوین را به تعداد زیادی از باتری های اضافه مجهز کنند تا در مناطق دور افتاده از آن به عنوان شارژر دیگر خودروها استفاده شود.

بسیاری ریوین را بدترین کابوس تسلا می دانند

بسیاری مدیرعامل ریوین را با ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر تسلا و اسپیس ایکس مقایسه می کنند، تا حدی که نشریه فوربز در مقاله ای از این شرکت به عنوان بدترین کابوس ماسک و تسلا نام برد.

خودروسازی ریوین
مدیر عامل 36 ساله ریوین

آقای «اسکارینج» اما این ادعا را رد می کند:

«تنها شباهت شرکت ما و تسلا مشغول بودن به ساخت خودروهای الکتریکی است. گذشته از این ریوین و تسلا محصولات بسیار متفاوتی تولید می کنند. من فکر می کنم ما به عنوان یک سازنده خودروهای الکتریکی و از آن مهم تر ساکنین زمین، باید از ایلان ماسک متشکر باشیم، زیرا تلاش های تسلا بود که به جذاب شدن خودروهای الکتریکی کمک کرد.»

برنامه های شرکت خودروسازی ریوین برای سرمایه گذاران هم بسیار جذاب به نظر می رسد، کما اینکه مدتی قبل آمازون هم حاضر به سرمایه گذاری هنگفت 700 میلیون دلاری در این شرکت شد.

گفتنیست چنین امکانی چند سالی هست که در دنیای گوشی های موبایل در دسترس قرار گرفته و از آن به عنوان «شارژ معکوس» یاد می شود. این قابلیت که مدل های اخیر پرچمداران شرکت هایی چون سامسونگ و هواوی به شکل بیسیم هم ارائه اش می دهند؛ می تواند در مواقع اضطراری بسیار کاربردی باشد و ورودش به دنیای خودروهای الکتریکی قابلیت های این دسته از وسایل نقلیه را بیش از پیش افزایش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی