ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنز تامرون
تکنولوژی

رونمایی از لنز پرایم جدید تامرون به مناسبت چهل سالگی برند SP

آخرین لنز تامرون ادامه دهنده مسیر چهل ساله سری SP این شرکت است که به گفته این کمپانی کیفیتی ارائه می کند که تا پیش از این دیده نشده. لنز واید Tamron SP 35mm f1.4 ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

آخرین لنز تامرون ادامه دهنده مسیر چهل ساله سری SP این شرکت است که به گفته این کمپانی کیفیتی ارائه می کند که تا پیش از این دیده نشده. لنز واید Tamron SP 35mm f1.4 Di USD تامرون تا آخر تابستان برای دوربین های نیکون و کانن عرضه خواهد شد.

این لنز از 14 المان در 10 گروه استفاده می کند، با اینکه این تعداد عدسی برای یک لنز واید زیاد به نظر می رسد؛ تامرون گفته طراحی لنز جدیدش در کنار تولید تصاویر واضح با ابیراهی رنگی نیز مقابله می کند. به گفته این شرکت تصاویر گرفته شده با لنز جدیدشان حتی در لبه ها هم شفافیتشان را حفظ می کنند. در ساخت این لنز علاوه بر پوشاننده های ضد بازتاب، از ماده جدیدی نیز استفاده شده که پدیده گوستینگ (Ghosting) و فلر (Flare) را نیز به حداقل می رساند.

تامرون تمام توانایی هایش را در این لنز به نمایش گذاشته است

این ساختار با یک دیافراگم بسیار روشن f1.4 نیز جفت شده که باعث می شود لنز تامرون با وجود واید بودن هم قادر به تولید بوکه های زیبا باشد. علاوه بر این تامرون گفته ساختار این لنز باعث افزایش کیفیت تصاویر حتی در نقاط خارج از فوکوس می شود.

در کنار المان های اپتیکی، لنز تامرون از سیستم فوکوس خودکار Ultrasonic Silent Drive یا به اختصار USD این شرکت استفاده می کند که به گفته شان عملکردی سریع، دقیق و بی صدا دارد.

لنز تامرون

در بیرون هم لنز جدید در برابر رطوبت و باران مقاوم شده، جلوی آن هم توسط لایه ای از فلوئور پوشیده شده که به دفع رطوبت، خاک و اثر انگشت کمک می کند.

این لنز که به مناسبت 40 سالگی برند SP لنزهای تامرون عرضه شده قرار است بهترین توانایی های این شرکت را در قالب یک لنز پرایم به نمایش بگذارد.

لنز جدید تامرون با قیمت 899 دلار از تاریخ پنج تیر برای دوربین های نیکون و سه مرداد برای دوربین های کانن در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی