ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپرشارژر تسلا
تکنولوژی

نسل جدید سوپرشارژرهای تسلا زمان شارژ خودرو را به نصف می رسانند

نسل سوم ایستگاه های سوپرشارژر تسلا بالاخره در دسترس عموم قرار گرفتند، البته اولین نمونه این ایستگاه ها فعلا تنها در کارخانه فورمونت کالیفرنیای این شرکت نصب شده اند. [digipullqoute place="left"]سوپرشارژهای نسل جدید تسلا فعلا ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

نسل سوم ایستگاه های سوپرشارژر تسلا بالاخره در دسترس عموم قرار گرفتند، البته اولین نمونه این ایستگاه ها فعلا تنها در کارخانه فورمونت کالیفرنیای این شرکت نصب شده اند.

سوپرشارژهای نسل جدید تسلا فعلا فقط در کارخانه کالیفرنیای این شرکت نصب شده اند

بعد از انجام تست های اولیه، هشت دستگاه از این سوپرشارژهای جدید در کارخانه تسلا آماده خدمت رسانی به افرادی اند که به آن ها دسترسی دارند. آخرین نسل سوپرشارژ تسلا قادر به شارژ باتری خودروهای این شرکت با توان 250 کیلووات است. این یعنی دارندگان نسخه رنج طولانی تسلا مدل 3 (که از این توان پشتیبانی می کند) قادرند در عرض 15 دقیقه حدود 290 کیلومتر به مسافت قابل پیمایش خودرویشان اضافه کنند

این مسافت برای دارندگان خودروهای مدل اس و مدل ایکس به ترتیب به 209 و 185 کیلومتر کاهش می یابد.

سوپرشارژر تسلا
عملکرد نسل سوم سوپرشارژر تسلا

طبق گفته های تسلا معماری نسل سوم سوپرشارژهای این شرکت با نسل های قبل کاملا متفاوت است و یک منبع تغذیه 1 مگاواتی نیرویی تا 250 کیلووات را برای هر خودرو فراهم خواهد کرد، و میانگین زمان نیاز برای شارژ شدن خودروهای ساخت تسلا را تا 50 درصد کاهش خواهد داد.

در نتیجه این معماری جدید دارندگان خودروهای تسلا مجبور نیستند نیروی سوپرشارژر را با خودرو مجاور به اشتراک بگذارند و هر ماشین با حداکثر ظرفیتش شارژ خواهد شد. تسلا انتظار دارد با فراگیر شدن نسل سوم سوپرشارژرهایش میانگین زمان معطل شدن مشتریان در ایستگاه های شارژ به 15 دقیقه برسد.

شبکه سوپرشارژر تسلا با بیش از 12 هزار شارژر بیش از 99 درصد جمعیت ایالات متحده را پوشش داده و این شرکت برنامه دارد چنین پوششی را تا انتهای سال 2019 برای اروپا نیز فراهم کند.

شبکه سوپرشارژرهای تسلا یکی از برگ برنده های این شرکت در مقایسه با رقبا به شمار می رود، زیرا مشتریانش را از رفتن به ایستگاه های شارژ مختلف و سوم شخص بی نیاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

    فرض کن هزارتا خودرو همزمان بخان شارژ بشن یک نیروگاه اختصاصی نیاز دارن

مطالب پیشنهادی