ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستور جهرمی به ایرانسل برای حل مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس

روز گذشته بود که پایگاه اطلاع رسانی دولت در خبری اعلام کرد که وزیر ارتباطات، شنبه ۱۸ خرداد ماه به مدیرعامل ایرانسل به عنوان اسپانسر تیم‌های استقلال و پرسپولیس دستور داده است تا مشکلات مالی ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۵

روز گذشته بود که پایگاه اطلاع رسانی دولت در خبری اعلام کرد که وزیر ارتباطات، شنبه ۱۸ خرداد ماه به مدیرعامل ایرانسل به عنوان اسپانسر تیم‌های استقلال و پرسپولیس دستور داده است تا مشکلات مالی این دو تیم را حل کند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت همچنین خبر داده است که بر اساس همین دستور مقرر شده است «تا در دو بخش، مطالبات دو باشگاه از طرف اسپانسر پرداخت شود»؛ مطالباتی که البته رقم دقیق آنها اعلام نشده است.

روز یکشنبه ۱۹ خرداد، روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد که نشست مشترک مدیران عامل و جمعی از مدیران باشگاه پرسپولیس و ایرانسل درباره تأمین نیازهای مالی و برنامه‌های طرفین برای فصل بعد فوتبالی برگزار شد؛ نشستی که در آن، طرفین در خصوص کمک‌های مالی ایرانسل و برنامه‌های باشگاه پرسپولیس گفتگو کردند.

«ایرج عرب»، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این نشست با اشاره به خدمات سامانه ۳۰۳۰، گفته است: «ایرانسل در این چند سال به عنوان منجی باشگاه عمل کرده و ما تمایل داریم ایرانسل همچنان در کنار باشگاه بماند.»

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل نیز با تبریک قهرمانی‌های پرسپولیس گفته است: «ایرانسل با تمام توان آماده کمک به باشگاه‌ها در راستای رسیدن به برنامه‌هایی که منجر به ایجاد درآمد پایدار می‌شود است و همواره سعی کرده تا بستر چنین شرایطی را برای باشگاه‌ها فراهم کند.»

اما نکته مهم اینجاست که مدیرعامل ایرانسل روز شنبه ۱۸ خرداد ماه با مدیرعامل استقلال «درباره شیوه‌های ادامه همکاری مشترک در فصل فوتبالی بعدی» نیز دیدار کرده است. به گفته روابط عمومی ایرانسل، در این نشست «امیرحسین فتحی»، مدیرعامل باشگاه استقلال با اذعان به عدم تسویه پیش‌پرداخت ایرانسل به باشگاه از فصل گذشته، به بیان نیازهای آتی و برنامه‌های فصل بعدی فوتبال کشور در لیگ برتر و آسیا پرداخته است.

مدیران عامل استقلال و ایرانسل براساس مذاکرات این نشست توافق کردند که پس از طی مراحل حقوقی مورد نیاز، در روزهای آتی پیش‌پرداخت دوباره‌ای جهت برطرف کردن مشکلات ضروری، از طرف ایرانسل در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد.

انتشار این اخبار اما در شبکه‌های اجتماعی چند انتقاد را به وجود آورده است. انتقاد اول متوجه ایرانسل است که چرا به شکل همزمان اسپانسر دو تیم رقیب شده است؛ چراکه به شکل جهانی چنین تجربه‌ای مرسوم نیست و هر شرکت یک تیم را برای حمایت انتخاب می‌کند.

انتقاد بعدی اما متوجه کسی نبود جر وزیر ارتباطات؛ شخصی که این روزها تماس صوتی‌اش با اپراتور مخابرات منتشر می‌شود و حالا میانجی یک مشکل اقتصادی - ورزشی شده است. عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً از جناح اصولگرا، این اقدامات آذری جهرمی را نمایشی تلقی کرده و عنوان می‌کنند که جهرمی این اقدامات را انجام می‌دهد تا جهت طرح‌هایی که برای آینده در سر دارد آماده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pishro
    pishro | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

    پول مردمو حیف میل نکنید، مردم نون شب ندارن اونوقت اینا از پول بیت المال میلیون دلاری میدن به سرمربی

  • مجید
    مجید | ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

    جمع کنید این فوتبال رو که فقط برای سرکیسه کردن مردمه!
    ایرانسل مکالمه دقیقه ۳۰ تومان دائمی رو گرون کرده بعد پولش میره توی جیب فوتبالیست ها!

مطالب پیشنهادی