ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ سامسونگ
تکنولوژی

اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ با پشتیبانی از G-Sync معرفی شد

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ CRG5 جدید خود رونمایی کرد. این محصول در واقع اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ است که از طریق آخرین نرم‌افزارهای کارت گرافیکی، با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار است. چنین ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ CRG5 جدید خود رونمایی کرد. این محصول در واقع اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ است که از طریق آخرین نرم‌افزارهای کارت گرافیکی، با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار است.

چنین قابلیتی یعنی اگر از کارت‌های گرافیک سری 10 GTX یا سری 20 RTX استفاده کنید، مانیتور جدید سامسونگ می‌تواند تصاویر را نرم‌تر نشان داده و از پارگی تصویر جلوگیری کند. قبلا گیمرهایی که از مانیتورهای گیمینگ سامسونگ استفاده می‌کردند باید با AMD FreeSync جلوی وقوع این مشکل را می‌گرفتند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ

مانیتور CRG5 از یک پنل خمیده 27 اینچی VA با رزولوشن 1080×1920 با زاویه دید عریض، نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 4 میلی ثانیه استفاده می‌کند. با این حال قیمت 399 دلار برای این مشخصات کمی گران به نظر می‌رسد در حالی که مانیتور ED273 ایسر که تقریبا همین ویژگی‌ها را دارد بسیار ارزان تر بوده و 229.99 دلار قیمت گذاری شده است.

رقیب دیگر مانیتور گیمینگ سامسونگ مانیتور 1440p ایسر XZ321Q است که پنل خمیده 32 اینچ از نوع  VA، نرخ بروزرسانی 144 هرتز و تاخیر 1 میلی ثانیه داشته و 489 دلار قیمت گذاری شده است. به هرحال پنل بزرگتر و رزولوشن بالاتر آن می تواند آن را مقرون به صرفه‌تر از CRG5 کند.

سامسونگ قرار است این مانیتور را جولای امسال (یک ماه دیگر) عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی