ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ تی سی
تکنولوژی

اچ تی سی U19e و +Desire 19 را معرفی کرد؛ میان‌رده ولی گران قیمت

امسال  اوضاع تا به اینجا برای شرکت تایوانی HTC آرام و بی سر و صدا پیش رفته. اما امروز این شرکت طبق برنامه‌ای که تعیین کرده بود دو گوشی میان‌رده خود را طی کنفرانسی در تایوان ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

امسال  اوضاع تا به اینجا برای شرکت تایوانی HTC آرام و بی سر و صدا پیش رفته. اما امروز این شرکت طبق برنامه‌ای که تعیین کرده بود دو گوشی میان‌رده خود را طی کنفرانسی در تایوان رسما معرفی کرد: HTC U19e و +Desire 19. در ادامه مشخصات اصلی این اسمارت‌فون‌ها را مرور خواهیم کرد.

HTC U19e

این گوشی از یک پنل ال‌سی‌دی 6 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 2160*1080 استفاده می‌کند. همچنین به یک چیپست اسنپدراگون 710 با 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگیابایت و باتری 3930 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گوشی جدید HTC از یک چینش دوربین دوتایی عمودی استفاده می‌کند. یک حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 به همراه یک سنسور 20 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.6 دوربین U19e را کامل می‌کنند.

گوشی جدید HTC

دوربین سلفی هم از یک حسگر 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. همچنین برای بازگشایی قفل امن یک اسکنر Iris با دقت 2 مگاپیکسل درنظر گرفته شده است.

حسگر اثر انگشت در این گوشی از نوع متداول و نه زیر نمایشگر بوده و در پنل پشتی جای گرفته است.

گوشی جدید HTC

گوشی U19e در رنگ‌های بنفش و سبز از فردا در تایوان عرضه خواهد شد و 420 یورو قیمت‌گذاری شده که البته برای یک گوشی میان‌رده با چنین مشخصاتی رقم بالایی است.

+HTC Desire 19

این گوشی جدید HTC از U19e کمی بزرگتر است و از یک پنل 6.2 اینچ +HD و یک بریدگی قطره‌ای استفاده می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در این بریدگی جای داده شده است.

گوشی جدید HTC

چیپست MediaTek Helio P35 هسته سخت‌افزاری این اسمارت‌فون است. رم 4 یا 6 گیگابایتی به همراه باتری 3850 میلی آمپر ساعت برای +Desire 19 در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون از چینش حسگر سه تایی استفاده می‌کند. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی در این دوربین جای گرفته‌اند.

گوشی جدید HTC

گوشی +Desire 19 با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت اواسط تیر در تایوان و با قیمت 280 یورو عرضه خواهد شد. در همان زمان مدل 6/128 گیگابایت نیز به قیمت 310 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    مگه htc ورشکست نشد؟!؟! باز چی میگه؟؟ ?

  • HELL BOY
    HELL BOY | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

    چرا پرچمداره رونمایی نمیکنه؟

مطالب پیشنهادی