ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپتاپ هواوی
تکنولوژی

رونمایی از لپتاپ جدید هواوی تا زمان نامعلومی به تعویق افتاد

هواوی رونمایی از لپتاپ ویندوزی جدیدش را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت. این لپتاپ قرار بود در کنفرانس CES Asia که در شانگهای چین در حال برگزاری است معرفی شود اما «ریچارد یو» از ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هواوی رونمایی از لپتاپ ویندوزی جدیدش را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت. این لپتاپ قرار بود در کنفرانس CES Asia که در شانگهای چین در حال برگزاری است معرفی شود اما «ریچارد یو» از بخش مشتری هواوی اعلام کرد که رونمایی از این محصول به تاخیر افتاده است.

تحریم‌های آمریکا که هواوی را از استفاده محصولات شرکت‌های آمریکایی از جمله مایکروسافت و اینتل منع می‌کند، باعث شده که برنامه‌های این شرکت درست پیش نرود. پس از اعلام مدیر ارشد استراتژی هواوی مبنی بر از اولویت خارج شدن برنامه‌های این شرکت برای تبدیل به قدرت اول بازار موبایل، حالا به نظر می‌رسد که هواوی در بخش لپتاپ هم دچار مشکل شده باشد.

لپتاپ هواوی

ریچارد یو این تاخیر را مایه تاسف خواند و اعلام کرد که رونمایی از این لپتاپ قرار بود بدون اعلام تاریخ عرضه انجام شود، اما قرار گرفتن در «لیست موجودیت» آمریکا این شرکت را از معرفی این محصول باز داشته است. با این اوصاف به مرحله تولید رسیدن لپتاپ هواوی به برداشته شدن تحریم‌های آمریکا بستگی خواهد داشت.

فعلا مشخصات فنی لپتاپ هواوی در گزارشات نیامده اما می‌دانیم که قرار است یک مدل جدید در سری MateBook باشد. هواوی مدلی جدید از سری MateBook X Pro را در کنگره جهانی موبایل در بهمن ماه معرفی کرد و رونمایی از لپتاپ میان‌رده MateBook 13 را در CES انجام داد.

در هفته‌ای گذشته گزارشات حاکی از این بودند که هواوی تولید و توسعه لپتاپ‌هایش را متوقف کرده است. مایکروسافت در این موضوع اظهار نظری نکرد اما لپتاپ‌های هواوی را در فروشگاه آنلاین خود از حالت قابل خرید خارج کرده است.

هواوی در باره این موضوع اعلام کرده بود که تولید لپتاپ تنها بخش کوچکی از تجارت این کشور است اما با توجه به اینکه لپتاپ‌های هوای پرفروشترین رده از محصولات این شرکت در آمریکا هستند، عقب‌نشینی این کمپانی در حوزه مذکور می‌تواند بزرگترین نشانه تاثیر جنگ تجاری بین دو کشور چین و آمریکا بر هواوی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HOSSIEN
    HOSSIEN | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    حیف شد. لپتاپ قبلی خیلی خوب بود جز برترین های 2018 بود

  • آریا
    آریا | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

    ? ?

مطالب پیشنهادی