ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سومین نشست شب‌های فناوری
تکنولوژی

«شب‌های فناوری» با محوریت فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان برگزار می‌شود

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، یکشنبه ۲۶ خرداد با حضور دکتر «شهیندخت خوارزمی» استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۵

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، یکشنبه ۲۶ خرداد با حضور دکتر «شهیندخت خوارزمی» استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه است. در این نشست خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک و «همایون شهریاری» دکترای ژنتیک به سخنرانی با موضوع «فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان» می‌پردازند.

سیر تحول فناوری، معرفی مهم‌ترین فناوری‌های گسست آفرین، قابلیت‌های مغز و ساختار ژنتیک انسان و سرنوشت انسان و پرسش‌هایش، از مهم‌ترین محورهایی است که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

سومین نشست شب‌های فناوری

حضور خوارزمی از آن جهت دارای اهمیت است که او دارای مدرک دکترای روانشناسی و ارتباطات و مترجم کتاب مشهور موج سوم و جابجایی در قدرت از آثار الوین تافلر است. همچنین خوارزمی در سال ۱۳۸۹ و در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام در روابط عمومی الکترونیک شناخته شد و تمبر یادبود چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر ایشان منتشر شد.

گفتنی‌ست این نشست ۲۶ خرداد ماه، ساعت ۱۶ در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای حضور رایگان به لینک ثبت نام مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی