ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهلت پیش ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره الکامپ تمدید شد

بیست و پنجمین دوره الکامپ با شعار «آینده بهتر» تیرماه امسال برگزار می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی الکامپ مهلت پیش ثبت نام این نمایشگاه به دلیل تعدد مراجعان تا ۳۰ خرداد ماه تمدید خواهد ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

بیست و پنجمین دوره الکامپ با شعار «آینده بهتر» تیرماه امسال برگزار می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی الکامپ مهلت پیش ثبت نام این نمایشگاه به دلیل تعدد مراجعان تا ۳۰ خرداد ماه تمدید خواهد شد.

امسال نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گفته روابط عمومی الکامپ از آنجائیکه مهلت پیش ثبت نام برای حضور در این رویداد به پایان رسیده بود اما تعداد زیادی از شرکت‌ها موفق به ثبت نام نشده بودند، مهلت پیش ثبت نام از ۲۵ تا ۳۰ خرداد ماه، تمدید شد. در نتیجه علاقمندان بدون گذراندن مراحل اضافی، در سایت رسمی الکامپ اقدام به پیش‌ ثبت‌نام کنند.

با این حال درباره جانمایی سالن‌ها به ترتیب اولویت پیش‌ثبت‌نام اقدام خواهد شد و چنانچه تعداد متقاضیان و متراژ درخواستی بیش از ظرفیت سالن ها باشد، ستاد برگزاری درخصوص جانمایی تعهدی ندارد.

تمدید مهلت پیش ثبت‌نام الکامپ

گفتنی ست طبق گفته‌های «مهدی حیدری» مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ به دیجیاتو، تعرفه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته است:

«۷۵۰ شرکت‌ ایرانی و ۷ شرکت خارجی از ۷ کشور برای حضور در الکامپ ۹۸ اعلام آمادگی کرده‌اند. تا امروز ۴۵ هزار متر مربع فضا برای پیش ثبت‌نام در نظر گرفته‌بودیم. ضمن آنکه شرکت‌های مختلفی استارت‌آپی، سخت افزاری و سایر حوزه‌های جانبی در نمایشگاه حاضر شده‌اند. که نتیجه آن را در نمایشگاه شاهد خواهیم بود.»

الکامپ امسال مانند سال گذشته در بخش‌های مختلف الکام تاکز، الکام گیمز، الکام استارز، الکام ترندز برگزار خواهد شد اما به گفته «رسول سرائیان» دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دو بخش جدید «الکام جابز» و «توان تک» به نمایشگاه امسال اضافه شده‌اند. الکامپ جابز با هدف متصل کردن کارجویان و شرکت‌های نیازمند به نیروی ماهر در این حوزه برگزار خواهد شد. در بخش توان تک نیز کسب و کارهایی که توسط توان‌یابان راه اندازی شده معرفی و خدماتی که می‌توان در بستر IT به توان یابان عرضه کرد، معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی