ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لغو پیش سفارش گلکسی فولد
تکنولوژی

اپراتور آمریکایی پول خریداران گلکسی فولد را به آنها پس داد

اپراتور آمریکایی AT&T اعلام کرده که پیش سفارش ها برای گوشی گلکسی فولد سامسونگ را به خاطر مشکلات به وجود آمده لغو می کند. این شرکت طی نامه ای که روز چهارشنبه گذشته برای مشتریانش ارسال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

اپراتور آمریکایی AT&T اعلام کرده که پیش سفارش ها برای گوشی گلکسی فولد سامسونگ را به خاطر مشکلات به وجود آمده لغو می کند.

این شرکت طی نامه ای که روز چهارشنبه گذشته برای مشتریانش ارسال کرد، خبر داد که وجه پرداختی بابت پیش سفارش گلکسی فولد را به آنها پس می دهد و یک کارت هدیه صد دلاری هم بابت تاخیر به وجود آمده به هر یک از خریداران می دهد.

همانطور که به خاطر دارید سامسونگ در فوریه گذشته بود که گوشی گلکسی فولد را معرفی کرد اما وقتی نمونه هایی از آن را برای نقدنویسان و خبرنگاران ارسال کرد بسیاری از دستگاه ها دچار ترک و شکستگی شدند. به خاطر نیز سامسونگ عرضه این گوشی تاشو به بازار را به تعویض انداخت اما هنوز هم که هنوز است مشخص نشده گلکسی فولد ۲۰۰۰ دلاری دقیقا چه زمانی در اختیار مشتریانش قرار میگیرد.

لغو پیش سفارش گلکسی فولد

در نامه  AT&T به مشتریانش آمده است:

متاسفانه سامسونگ عرضه گلکسی فولد را به تعویق انداخته و این یعنی ما نمی توانیم گوشی را به دستتان برسانیم و به همین خاطر مجبوریم که پیش سفارش شما را لغو کنیم.

چندی پیش وبسایت بست بای نیز کلیه پیش سفارش ها برای این گوشی را لغو کرد و یک هدیه کارت صد دلاری را در کنار ودیعه پرداخت شده به مشتریانش داد.

خریداران علاوه بر وجه پرداختی یک کارت هدیه صد دلاری هم بابت تاخیر دریافت می کنند

پیشتر سامسونگ تایید کرد گلکسی فولد نیاز به بهبودهای بیشتری دارد و متخصصان آن باید مطمئن شوند که بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربرانش می گذارند.
همانطور که قبلا خواندید برخی نقد نویسان مشکلاتی را حین کار با این گوشی ۴.۶ اینچی (که بعد از باز شدن ابعادش به ۷.۳ اینچ می رسد) تجربه کردند؛ برای مثال برخی از وجود نقص در لولای آن خبر دادند و برخی نیز از شکسته شدن نمایشگر بعد از جدا کردن پوشش محافظ آن خبر دادند.
سامسونگ نیز در واکنش به این خبرها اعلام کرد که سطح محافظتی نمایشگر را تقویت می کند و دستورالعمل هایی را در رابطه با مراقبت و استفاده از این نمایشگر در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا بهترین بهره را از گوشی تاشوی خود ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

    اینجا ماشین میای پیش خرید میکنی پولش رو میذارن بانک ۲ سال تمام سودش رو نوش جان میکنن اخرش میگن ماشین نیست
    بعد میری پولتو بگیری میبینی پول هم نیست
    ۲ سال دیگه باید بدویی تا برسی نقطه صفر
    سود و کارت هدیه هم بخوره تو سرشون

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

    مشخص بود از اول اين تكنولوژي هنوز پخته و اماده بازار نيست

    سامسونگ هميشه عجله ميكنه، شركتاي چيني ام دنبالش

  • mohammad556
    mohammad556 | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

    صد دلار جهت جبران دادن؟دمشون گرم اینجا بود ک ۹۰ یا میخوردنش یا میومدن میگفتن اونایی ک حرف الف هستن فروردین پولاشون واریز میشه بقیه حروف الفبا هم سالای بعد?

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

      میخوردن

مطالب پیشنهادی