ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک های جدید اپل
تکنولوژی

اپل ۷ لپ تاپ جدید در دست ساخت دارد

صبح امروز اپل هفت مدل عرضه نشده از کامپیوترهای مک را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رساند. این مک های جدید که ماهیت شان پیشتر توسط وبسایت MacRumors فاش شده بود همگی با نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

صبح امروز اپل هفت مدل عرضه نشده از کامپیوترهای مک را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رساند. این مک های جدید که ماهیت شان پیشتر توسط وبسایت MacRumors فاش شده بود همگی با نام کامپیوترهای قابل حمل در اسناد کمیسیون مذکور خوانده شده اند و این گمانه زنی را تقویت می کنند که در ماه های آتی باید شاهد معرفی مک بوک های جدیدی باشیم.

اسناد فاش شده هیچ اطلاعاتی در مورد مک بوک های جدید اپل ندارند و صرفا در آنها اشاره شده که سیستم عامل موهاوی macOS را اجرا می کنند (و نه نسخه کاتالینا که چندی پیش در کنفرانس WWDC رونمایی شد). با این حال به نظر می آید که دست کم یکی از این هفت مدل، مک بوک ۱۲ اینچی جدید باشد و دیگری نیز نسل جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی.

مک بوک های جدید
رونمایی از macOS کاتالینا در WWDC 2019

این خبر قطعا برای آنهایی که نوت بوک های بزرگ را ترجیح می دهند بسیار خوشایند خواهد بود چراکه مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل می تواند نمایشگری بزرگ را در بدنه یک نوت بوک کوچک با خود به ارمغان بیاورد و این نیز به لطف حاشیه های کم نمایشگر و بدنه باریک آن میسر خواهد شد.

اما حتما تایید می کنید که نبود یک لپ تاپ ۱۷ اینچی در سری مک بوک های اپل خلاء بسیار بزرگی را ایجاد کرده چراکه این شرکت از سال ۲۰۱۲ تاکنون هیچ نسخه به روز رسانی شده ای برای این ابعاد ارائه نکرده است.

این لپ تاپ ها احتمالا شهریور ماه معرفی می شوند

با در نظر داشتن تعداد مدل های ثبت شده میتوان انتظار داشت که نسخه جدیدی از مک بوک ایر اپل نیز به زودی معرفی شود و چه بسا شاهد ارائه دو پیکره بندی ۱۱ و ۱۳ اینچی برای آن باشیم  هرچند از آنجایی که تازه یک سال از معرفی آخرین نسخه مک بوک ایر اپل می گذرد این احتمال کمی بعید به نظر می رسد.

در هر حال بعید به نظر است تمامی مک بوک های جدید اپل که در کمیسیون اوراسیا ثبت شده اند (به غیر از نسخه ۱۶ اینچی) نسخه های به روز شده برای سری پرو باشند چراکه این سری از نوت بوک های اپل دو هفته پیش به روز رسانی شدند. پیش بینی می شود که اپل این لپ تاپ ها را در جریان کنفرانس خبری شهریور یا مهرماه خود معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moh
    moh | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

    گزارش مشکل سایت به دیجیاتو:
    مدتی هست وقتی میخوام خبرهای قبلی سایت رو بخونم فقط تا9 صفحه قبل رو ارشیو نمایش میده و خبرهای قبلی رو دیگه نمیشه خوند!! و بقه رو بصورت یک خطی نشون میده که اصلا جالب نیست

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

      حتما بررسی میشه. ممنونم

مطالب پیشنهادی