ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایش تبلیغ در گوشی هواوی
تکنولوژی

نمایش تبلیغ در لاک اسکرین گوشی‌های هواوی صدای کاربران را در آورد

تعداد زیادی از کاربران گوشی های هواوی از نقاط مختلف جهان به طور ناخواسته شاهد آگهی هایی از سایت رزرو هتل Booking.com روی لاک اسکرین گوشی هایشان بوده اند. آن طور که وبسایت اندروید پلیس گزارش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

تعداد زیادی از کاربران گوشی های هواوی از نقاط مختلف جهان به طور ناخواسته شاهد آگهی هایی از سایت رزرو هتل Booking.com روی لاک اسکرین گوشی هایشان بوده اند.

آن طور که وبسایت اندروید پلیس گزارش کرده گوشی های هواوی پی 30 پرو، پی 20، پی 20 پرو، پی 20 لایت و آنر 10 این آگهی را روی لاک اسکرین نمایش داده اند.

به نظر نمی رسد که این موضوع تنها به یک منطقه خاص محدود باشد؛ چرا که کاربرانی از بریتانیا، هلند، ایرلند، آفریقای جنوبی، نروژ و آلمان چنین اتفاقی را گزارش کرده اند.

نمایش تبلیغ در گوشی هواوی

در تماسی که وبسایت انگجت با هواوی داشته اعلام شده که این شرکت در حال رسیدگی به موضوع است و جزئیات بیشتری را در این باره اعلام می کند. علاوه بر این به نقل از وبسایت ورج حساب توییتر آلمان هواوی در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرده: «من به دلیل اینکه تصور می کنید ما تبلیغات می کنیم عذرخواهی می کنم». این فرد همچنین افزوده که هر زمانی که مایل بودید می توایند [قابلیت ] magazine را با سوایپ به بالا، رفتن به تنظیمات و حذف عکس خاص غیر فعال کنید.

با فعال بودن قابلیت magazine background هر بار که قصد آنلاک کردن گوشی را داشته باشید یک تصویر پس زمینه متفاوت نمایش داده می شود. در مورد اتفاق اخیر ظاهراً مشکل مربوط به تصاویر پس زمینه ای است که از قبل روی گوشی نصب شده اند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که هواوی از سوی ایالات متحده تحت فشار قرار گرفته این موضوع هم می تواند بیش از پیش به اعتبار این شرکت صدمه بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی