ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیانیه اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در حمایت از اسنپ

پس از اتفاقات هفته گذشته و حاشیه‌هایی که برای اسنپ به وجود آمد، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از این شرکت اعلام کرده است. در این بیانیه که از سوی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۶

پس از اتفاقات هفته گذشته و حاشیه‌هایی که برای اسنپ به وجود آمد، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از این شرکت اعلام کرده است.

در این بیانیه که از سوی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در اختیار دیجیاتو قرار گرفته است، می‌خوانیم: «همه می‌دانیم که حیات و بقای هر کسب‌وکاری وابسته به حمایت و پشتیبانی مردم کشور است و از سوی دیگر کسب‌وکارهای اینترنتی و فعالین استارت‌آپی کشور نیز برخاسته و بخشی از همین مردمند. به همین جهت بقا و رشد یک اکوسیستم که تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان را به همراه دارد، به ویژه در موقعیت حساس کنونی کشور، با حضور فعال و بالنده همه اعضایش عملی‌ است.»

اتحادیه در بخش بعدی به شرایطی که اسنپ ناخواسته در آن قرار گرفته اشاره می‌کند و در بیانیه‌اش می‌گوید:

«ما به‌عنوان بخش مهمی از فعالان استارت‌آپی کشور نارضایتی و تأسف خود را در مورد وضعیتی که اسنپ ناخواسته در آن قرار گرفته است ابراز کرده و حمایت خود را از این شرکت اعلام می‌کنیم. بدون شک همگی استارت‌آپ‌ها پایبند به قوانین جاری کشور هستند و به آن احترام می‌گذارند.»

این بیانیه همچنین خبر می‌دهد که سامانه‌های هوشمند جابه‌جایی (تاکسی آنلاین) در حال حاضر روزانه بیش از دو میلیون سفر را «با کمترین مخاطره در کشور مدیریت می‌کنند که رکوردی موفقیت‌آمیز برای کسب‌و‌کارهای این حوزه است». همچنین در بخش دیگر آن می‌خوانیم: «خاطر نشان می‌سازد، بر حسب قانون، نظارت بر سامانه‌های هوشمند جابه‌جایی بر عهده اتحادیه کشوری کسب‌و‌کار مجازی است و به همین منظور کارگروه تخصصی تاکسی‌های آنلاین در این اتحادیه تشکیل گردیده است به طور مستمر در حال پیگیری و اجرا است.»

مهم‌ترین بخش این بیانیه‌ اما قسمت پایانی آن است که از همه دعوت می‌کند به «نهایت انصاف» به الزامات شرکت‌ها توجه کنند:

«ضمن تکرار تعهد همه‌مان به قوانین جمهوری اسلامی ایران، از همه فعالان و ذینفعان این اکوسیستم و به ویژه بازیگران اصلی یعنی مردم عزیز تقاضا داریم با نهایت انصاف و توجه به الزامات شرکت‌ها به مسائل توجه کنند و مثل همیشه در کنار همه ما فعالان استارت‌آپی باقی بمانند که بدون یاری و همراهی آنان چرخ‌های اقتصاد و اشتغال کشور نخواهد چرخید.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • amirhossein najmi
    amirhossein najmi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

    با دیدن کامنت ها و رای کامنت ها لذت بردم که ادمایی که اهل مطالعه مطالب روز دنیای تکنولوژی هستن همه موافق پاک کردن اسنپ هستن

  • آریا
    آریا | ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

    اگه مردم تو تمامی عرصه ها پشت هم وایسن اینها نمیتونن کاری از پیش ببرن و ایدیولوژی و مزخرفات و تولیدات آ.شغالشون را به ملت فرو کنند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی