ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت 30
تکنولوژی

هواوی میت 30 پرو از نمایشگر امولد 90 هرتزی استفاده می‌کند

مشخصات جدید که از هواوی میت 30 پرو منتشر شده بود خبر از یک نمایشگر 6.71 اینچی امولد می‌داد. حالا بر اساس رندرهای جدید و اطلاعاتی که از چین رسیده، این نمایشگر قرار است مثل وان پلاس ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

مشخصات جدید که از هواوی میت 30 پرو منتشر شده بود خبر از یک نمایشگر 6.71 اینچی امولد می‌داد. حالا بر اساس رندرهای جدید و اطلاعاتی که از چین رسیده، این نمایشگر قرار است مثل وان پلاس 7 پرو نرخ بروزرسانی برابر 90 هرتز داشته باشد.

میت 30

علاوه بر این رندرهای میت 30 پرو یک نمایشگر با لبه‌های خمیده و یک سوراخ زیر نمایشگر در قسمت بالای سمت چپ آن را که قرار است محل قرارگیری دو دوربین باشد را نشان می‌دهند.

میت 30

این اسمارت‌فون قرار است از دوربین چهارگانه که در قسمت مرکزی پنل پشتی قرار گرفته به همراه یک فلاش LED استفاده کند. این مجموعه با ترکیب V در یک مستطیل جای داده شده‌اند. قرار است سیستم دوربین میت 30 پرو قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتال 50 برابر را فراهم کند.

میت 30

رندرها همچنین نشان می‌دهند که میت 30 پرو حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد: قرمز، آبی و مشکی. این اسمارت‌فون قرار است به یک پردازنده کایرین 985 و مودم 5G بالونگ 5000 مجهز شود. دیگر اطلاعاتی که از گوشی جدید هواوی در دست داریم شامل اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4200 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فست شارژ 55 واتی را می‌توان نام برد.

هواوی قرار است مهر ماه امسال از میت 30 پرو رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی