ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Microsoft To-Do
تکنولوژی

اپلیکیشن برنامه‌ ریزی Microsoft To-Do برای مک منتشر شد

این روزها که بیشتر کارهایمان را بر بستر اینترنت انجام می‌دهیم، نیاز به یک اپلیکیشن مدیریت و فهرست‌بندی وظایف کاری بیشتر از قبل احساس می‌شود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های این حوزه کم نیستند، خصوصا در سیستم عامل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

این روزها که بیشتر کارهایمان را بر بستر اینترنت انجام می‌دهیم، نیاز به یک اپلیکیشن مدیریت و فهرست‌بندی وظایف کاری بیشتر از قبل احساس می‌شود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های این حوزه کم نیستند، خصوصا در سیستم عامل مک او اس که حالا با آمدن Microsoft To-Do کلکسیون کامل‌تری از این اپلیکیشن‌ها را گردآوری کرده است.

Microsoft To-Do مک تفاوتی با نسخه‌ ویندوزی ندارد و همان امکانات را به شکل بهینه‌سازی شده برای کاربران مک به ارمغان می‌آورد. با این نرم‌افزار می‌توانید کارهایتان را فهرست کنید تا به محض انجام شدن هر کدام را تیک بزنید. To-Do هم آفلاین و هم آنلاین کار می‌کند، و با مراجعه به بخش My Day می‌توانید فهرست کارهای روزانه‌تان را مشاهده کنید.

یکی از مزایای Microsoft To-Do امکان اشتراک‌گذاری فهرست‌هاست. به لطف این ویژگی می‌توانید فهرست‌های کار گروهی بسازید و با دوستان، همکلاسی‌ها یا همکارانتان به اشتراک بگذارید. با این وجود نکته عجیب اینجاست که اپلیکیشن هنوز از سرویس Microsoft Planner پشتیبانی نمی‌کند هر چند انتظار می‌رود که این ویژگی نیز به زودی به آن افزوده شود.

Microsoft To-Do

برای کار در اپلیکیشن To-Do می‌توانید از حساب کاربری مایکروسافت خود استفاده کنید. بنابراین با ذخیره اطلاعات در هر نسخه‌ای از اپلیکیشن (اندروید، آی او اس، مک، ویندوز) همه چیز با تمام نسخه‌های اپلیکیشن همگام‌سازی می‌شود تا با اتصال به اینترنت بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

شکی نیست که ارائه Microsoft To-Do برای مک خبر خوبی برای کاربران نرم‌افزار Wunderlist خواهد بود که در سال 2017 توسط مایکروسافت خریداری و تعطیل شد. اما حالا بسیاری از قابلیت‌های ویژه Wunderlist به To-Do منتقل شده‌اند که احتمالا کاربران آشنا با اکوسیستم محصولات مایکروسافت بیشترین بهره را از آن‌ها خواهند برد.

به عنوان مثال یکی از قابلیت‌های ویژه To-Do امکان همگام‌سازی با سرویس ایمیل آتلوک است تا بتوانید با دسترسی به ایمیل‌های کاری برای پروژه‌هایتان برنامه‌ریزی بهتری انجام بدهید. برای دانلود نسخه مک Microsoft To-Do می‌توانید همین حالا به اپ استور مک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی