ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می 9T
تکنولوژی

تمسخر بریدگی نمایشگر در تیزر تبلیغاتی شیائومی می 9T [تماشا کنید]

شیائومی هفته گذشته از گوشی می 9T رونمایی کرد که در واقع همان ردمی K20 برای بازارهای بین المللی است. این میان رده پریمیوم به لطف قابلیت هایی نظیر قیمت رقابتی و دوربین سلفی جهنده از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شیائومی هفته گذشته از گوشی می 9T رونمایی کرد که در واقع همان ردمی K20 برای بازارهای بین المللی است. این میان رده پریمیوم به لطف قابلیت هایی نظیر قیمت رقابتی و دوربین سلفی جهنده از پتانسیل بالایی برای جذب خریداران در بازارهای پر رونق برخوردار است اما پیش از این باید رقبای متعدد خود را کنار بزند.

کمپانی چینی برای رسیدن به این مهم ویدیوهایی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن بریدگی نمایشگر گوشی های دیگر را به سخره می گیرد؛ ویژگی نه چندان چشم نوازی که شیائومی می 9T به واسطه دوربین سلفی جهنده ۲۰ مگاپیکسلی از آن در امان مانده است.

در این سه تیزر تبلیغاتی شاهد آرایشگر، دندانپزشک و گریموری هستیم که بریدگی غیرمنطقی صفحه تمرکز آنها را به هم زده و به مشکلاتی در کارشان منجر می شود.

تمسخر بریدگی نمایشگر در این ویدیوها توسط شیائومی عجیب و غیرمنتظره است چرا که این شرکت قبلا چندین موبایل از جمله پرچمدار می ۹ را با همین ویژگی معرفی کرده. شاید این شرکت به تازگی پی برده که بریدگی نمایشگر یک ویژگی زائد است و قصد کنار گذاشتن آن از محصولات بعدی را دارد.

پیش از این سامسونگ هم با انتشار یک توییت بریدگی نمایشگر عریض پیکسل ۳ را به تمسخر گرفته و آن را به باند فرود هواپیما تشبیه کرده بود. با این حال کمپانی کره ای هرگز در محصولاتش به ناچ روی خوش نشان نداده است.

از دیگر ویژگی های می 9T یا همان ردمی K20 باید به چیپست میان رده اسنپدراگون ۷۳۰، شش گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۶.۴ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و دوربین سه گانه مرکب از سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی، ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir44
    Amir44 | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

    داره خودشو مسخره میکنه ؟!! mi 8 همین طوره که !!

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

    خدایی ناچ خیلی تو ذوقه اصلا نتونستم باهاش کنار بیام حتی اون مدل قطره که حتی از بقیه زشتتره با اینکه کوچیکتره

  • Arsalan Arghavan
    Arsalan Arghavan | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

    ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی