ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی اکسپریا با شش دوربین
تکنولوژی

درز اطلاعاتی از مشخصات پرچمدار بعدی سونی با هشت دوربین

چندی پیش شایعه شده بود که سونی در حال کار روی یک گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت خود است اما کسی آن ها را جدی نگرفت. اما حالا اطلاعات بیشتری درباره آن ها ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

چندی پیش شایعه شده بود که سونی در حال کار روی یک گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت خود است اما کسی آن ها را جدی نگرفت. اما حالا اطلاعات بیشتری درباره آن ها منتشر شده که نشان می دهد با وجود اوضاع بد این شرکت در بازار اسمارت فون ها، هنوز آماده ی ترک این حوزه نیست. اگر این موبایل که هنوز نامی برایش تعیین نشده به بازار عرضه شود، سخت افزار بسیار بهتری از اکسپریا 1 خواهد داشت که دوربینش سه گانه بود.

این اطلاعات توسط یکی از افشا کننده ها به نام Max J منتشر شده اند که رندرهایی هم از این موبایل مرموز منتشر کرده است. هیجان انگیزترین بخش این موبایل هم دوربین های شش گانه پشتی آن خواهند بود که توسط یک صفحه نمایش بسیار کشیده در جلو همراهی می شوند. با توجه به این که قبلا به معرفی چنین تلفنی اشاره شده بود اخبار جدید آن چنان غافلگیر کننده نیستند، اما در آن زمان اطلاعاتی درباره لنزها و سنسورها منتشر نشده بود.

این موبایل دارای دو سنسور با دیافراگم متغیر خواهد بود

بنابر اطلاعات جدید، این موبایل در پشت خود دارای شش لنز خواهد بود که در دو ردیف عمودی سه تایی چیده شده اند. ردیف اول دارای یک سنسور 20 مگاپیگسلی با دیافراگم f2.4، یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f1.2/f2.4 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.4 خواهد بود. ردیف دوم نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی در بالا با دیافراگم f2.4، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f1.2/2.4 و یک سنسور ToF زمان پرواز نیم مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

گوشی اکسپریا با شش دوربین

علاوه بر این گفته شده موبایل مورد بحث در جلوی خود نیز دارای یک سنسور 10 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و یک سنسور 0.3 مگاپیکسلی ToF زمان پرواز نیز خواهد بود.

از دوربین های پشتی احتمالا سه تای آن ها مربوط به لنزهای استاندارد، تله فوتو و واید خواهند بود و یکی دیگر هم که برای عمق سنجی به کار می رود؛ اما هنوز کاربرد دو لنز دیگر مشخص نشده است. علاوه بر این در رندرها اثری از سنسور اثرانگشت دیده نمی شود که احتمال منتقل شدنش به زیر صفحه نمایش را تقویت می کند.

احتمالا سونی این گوشی اکسپریا با شش دوربین در پشت را با صفحه نمایش 4K، چیپست اسنپدراگون 855 و باتری بسیار بزرگ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

    سلام دوستان دیجیاتـو...
    تیتــرتون اشتبـــاه سـت!
    نـوشتین هشـت دوربیـن در قـورتی که ایـن مـوبایل ۶ دوربیـن سـت...!

  • Hossein Abedi
    Hossein Abedi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    همینطوری پیش بره کلا پشت صفحه رو دوربین میگیره?

  • Azim_Zahedi
    Azim_Zahedi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    زشته

مطالب پیشنهادی