ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن همراه پالم
تکنولوژی

نسخه آنلاک تلفن همراه پالم برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت

سال گذشته بود که کمپانی پالم برای اولین بار پس از مدتی طولانی اقدام به معرفی یک تلفن جدید کرد. اما این دستگاه نه شباهتی به دستگاه های قدیمی این شرکت داشت و نه به ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سال گذشته بود که کمپانی پالم برای اولین بار پس از مدتی طولانی اقدام به معرفی یک تلفن جدید کرد. اما این دستگاه نه شباهتی به دستگاه های قدیمی این شرکت داشت و نه به موبایل هایی که به طور روزمره از آن ها استفاده می کنیم. بلکه تلفن همراه پالم دستگاهی کوچک بود که در جیب کوچک شلوار جین هم جا می شد، و کاربرد اصلی اش کمک به کاربر در جهت استفاده کمتر از موبایل اصلیش بود.

این دستگاه ابتدا در انحصار اپراتور ورایزن قرار داشت و دارای مشخصاتی چون صفحه نمایش 3.3 اینچی LCD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بود.

نسخه آنلاک تلفن همراه پالم قیمتی 350 دلاری دارد

همانطور که گفته شد در ابتدا این موبایل صرفا برای همراهی موبایل اصلی طراحی شده بود و کاربران امکان استفاده از آن به عنوان یک دستگاه مستقل را نداشتند. با این حال دستگاه از نسخه کامل اندروید استفاده می کرد و نصب تمامی نرم افزارها روی آن ممکن بود. کمی بعد نیز با ارائه یک بروزرسانی امکان استفاده از آن به عنوان یک موبایل مستقل ممکن شد، اما کاربران همچنان به اپراتور ورایزن محدود بودند.

تلفن همراه پالم

اما حالا نسخه آنلاک تلفن همراه پالم برای پیش فروش در وبسایت این شرکت قرار گرفته که فعلا تنها کاربران آمریکایی امکان سفارش دادنش را دارند، اما پالم برنامه دارد آن را به زودی در کشورهای دیگری نیز عرضه کند.

با توجه به برچسب قیمت 349 دلاری و مشخصات این موبایل مانند باتری بسیار ضعیف، صفحه نمایش کوچک، حافظه داخلی 32 گیگابایتی محدود و سخت افزار قدیمی مشخص نیست کاربران چرا باید این دستگاه را به رقبای قدرتمندی مانند پیکسل 3a ترجیح دهند، اما به هرحال این موبایل برای افرادی که می خواهند قدری از دنیای دیجیتال فاصله بگیرند و مشخصاتش هم برایشان اهمیتی ندارد در دسترس است.

گفتنی است پالم به افرادی که تلفن همراه پالم را هم اکنون سفارش دهند یک کیف چرمی نیز هدیه می دهد و ارسال موبایلشان هم به رایگان انجام خواهد شد. سفارشاتی که اکنون ثبت شوند از ماه آینده به خریداران تحویل داده می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی